|
||||
|
||||
koppelingshefboom wil niet naar boven
Hallo, ik was daarnet mijn koppelingskabel aan het vervangen, maar nu is zonder dat ik er van bewust was nummer 22a (aanslagrubber) van de versnellingsbak gevallen. Zo is de koppelingshefboom (19) benenden zijn onderste punt gekomen (voorbij het aanslagrubber).
Nu is mijn vraag, heeft iemand dit nogal meegemaakt? En zou het hier aan liggen, of heb ik een ander probleem? Volstaat het dan, van dat stuk huis van de versnellingsbak te schroeven en zo de hefboom terug op zijn plaats te zetten? |
|
|||
|
|||
Hefboom kan zo weer terug
Nr20 valt tegen het groene deksel en niet verder Er kan niets mis gaan want nr20 zit tussen een gelijding Kan eventueel wel een foto plaatsen |
|
|||
|
|||
banden lichter er tussen en op de starter op dompen of een krikje dan kan je wat rustigger aan op de plek terug drukken
|
||||
|
||||
Quote:
Als je wilt mag je een foto plaatsen. Alvast bedankt voor de uitleg |
|
|||
|
|||
Dit is van een 020 4bak maar het dat is het zelfde als een 020 5bak Die ronde pin is de drukstang daarvoor zit het druklager en daar tegen hefboom nr 20 Die as met die kartels is de stang aan de hefboom die bij jou naar beneden is gegaan Je ziet aan de sleuf die er zit dit hefboom nr 20 nergens heen kan |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de foto. Hij kan inderdaad nergens heen. Maar waarom krijg ik hem dan niet terug op zijn plaats? Heb al met vanalles geprobeerd (grote hefboom tussen 19 en de starter enzo... Morgen maar eens opengooien dan. |