|
||||
|
||||
BBS Le Mans ,Milionen velgen (Teardrops)
BBS Le Mans
19" 8,5 J Et 32 5x112 Gepolijste randen Gepolijst hart Dunlop sp9000 235/35/19 Deze wielen verkeren in absolute nieuwstaat !!! Prijs €2500,- of een heel goed bod -------------------------------------------------------------------------------- Heb hier nog een setje Teardrop velgen liggen van een golf 2 4x100 14" Een nette set met 2 versleten banden en 2 bijna versleten banden ! €150 of een heel goed bod
|
||||
|
||||
Ook inruil omruil met van alles en nog wat mogelijk !
|
||||
|
||||
ruil je die teardrops tegen centra's?
|
||||
|
||||
Wat voor centra's ?
|
||||
|
||||
ruil je alleen velgen tegen velgen?of ander golf 2 spul ofzo?
|
|
||||
|
||||
Quote:
zukke: Centra 6 x 13 ET 33 heb dr vier stuks liggen zo ver ik in de gauwigheid kan zien hebben ze geen stoeprand (of ander soortige) schade. twee zijn nog wit geverfd... dus niet gespoten, gewoon geverfd met vingerverf ofzo. ziet dr iig niet al te professioneel uit de andere twee ben ik aan t schuren om te gaan polijsten (ik polijst de laatste tijd alles wat ik in mn klauwen krijg) komt n beetje corrosie onder de witte verf vandaan, maar nie echt ernstig. bij een velg is die corrosie dr al helemaal af, bij de ander gedeeltelijk laat t me maar effe weten of je interesse hebt of iemand kent die ze zou willen hebben
|
||||
|
||||
Nee sorry op die velgen liever geen inruil !
Niemand belang bij die oude BBSen??
|
|||
|
|||
ik wil die oude bbs wel hebben, krijg jij mij cabrio :P
|
|
||||
|
||||
Deze mag ook gesloten worden