|
||||
|
||||
Opel Ascona B 1.9 1977
Misschien geen Vw maar wel mooi vroeger had ik ook altijd zulke auto's zijn me altijd goed bevallen ( Waarom ook niet Als je een Vw hebt kan je toch ook wel Opel rijden ) dus ik heb er weer één gekocht naar 14 jaar het is eigelijk een Opknapper hier en daar roest en hier en daar wat laswerk bij de dorpels
enz.. Het is een Toekomst projeckt af en toe doe ik wat ik heb er niet altijd tijd voor wat er nog gaat gebeuren moeten heel wat nieuwe onderdelen komen zoals chromen dingen plaatwerk vanalles Nieuwe kleur : Geen idee wat misschien het orginele het moet wel een beetje bij de auto passen geen moderne kleuren dus eerst moet de auto nog op verschillende plekken worden gelast word op alle plekken gespoten Velgen : Misschien laat ik de orginele wel opknappen ben er nog niet over uit velgen die moeten er ook bij passen dus niks moderns want ik hou van oud ook geen SR velgen en ook geen verlaging Nieuw Chroomwerk : Bumpers zijn gedeukt en roestig en nieuwe raamlijsten en sierlijsten want ik hou van chroom Nieuwe interieur : Niks moderns maar het interieur wat er nu is zit lijkt nergens op en zitten scheuren in Nieuwe Plaatwerk : Overal zit wel een plekje dus dat word allemaal vervangen Motortje loopt ook niet echt Soepel : Word dus helemaal gerviseerd nieuwe onderdelen En verders komen er allemaal nieuwe onderdelen koplampen , grill , Spiegels en enzovoort Hij moet net zo worden hoe hij uit de SHOWROOM kwam en word dus waarschijnlijk ook origineel wel met een andere kleur Dus als iemand nog opmerkingen heeft of andere dingen meld het foto's :
Last edited by OrginalOldskool : 14-09-2006 at 18:47. |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd of je ditmaal wél echt een auto hebt Jelle! Gouden methode bij jou: "post eens even foto's??"
By the way: ik meende toch echt dat Volksforum stond voor een Volkswagen-en-evetueel-aanverwanten-forum...
|
||||
|
||||
Jelle de naam is Jan!
|
||||
|
||||
Het maakt niet uit welke naam je jezelf dit keer weer toedicht, je bent gewoon dezelfde flippo die hier vorig jaar onder de namen Golf-1974/VW-Fryslan/Golf-1/weetikveelwatnogmeer hele spookverhalen over allerlei "projecKten" postte... je leert het blijkbaar nooit, volgens mij krijg je er gewoon een kick van om gebanned te worden...
|
||||
|
||||
Quote:
Blablabla laat maar lekker lulllen als jij denkt dat ik steeds iemand anders ben kom dan maar met bewijzen wat denk je wel niet
|
||||
|
||||
"Blablabla? Bewijzen? Wat denk ik wel niet?" Ik hoef geen bewijzen, je schrijftaal en-wijze zegt genoeg. Maar vanaf dit punt zeg ik niks meer en laat ik het lekker aan de moderators over.
|
||||
|
||||
Post eens wat foto's van je daily.
|
||||
|
||||
btw eerst had je arnauds onderschrift....
schuur vol oude volkswagens en sprak je over een swallowtail enzo, en nu heb je alleen nog maar een 80'er en een ascona.... leuke auto's die ascona's hadden we vroeger thuis ook, 2 stuks: 1voor niks gekregen en 1 voor 100 gulden, nooit problemen mee gehad, behalve beetje roest, later stond 1 van de 2 in de tuin voor onderdelen en voor ons om in te spelen...
|
|||
|
|||
Verplaatst naar Car Café.
[Big Brother mode on] |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt, maar hij was eerlijk eerst. Zijn er wel meer die in de gaten hebben hoe en wat, die nu zijn onderschrift ook gebruiken (oa. SponzeR).
|
||||
|
||||
Big Brothel is watching numero deux
|
|
||||
|
||||
Gjeh,
vertel eens wat over de Rekord op de feauteau? Monteer je ook hulpveren onder je Bahscona? Die zaten er ongeveer standaard onder Jens
|
||||
|
||||
niks mis met oude opels..
|
|||
|
|||
Quote:
Nou, sommigen zijn net zo rot als âuwe VW-tjes hoor. |
|
||||
|
||||
Foto's van mijn Daily komen morgen misschien moet eerst nog even uitvinden hoe ik via de telefoon ze op de computer kan krijgen
|
||||
|
||||
Als jij daadwerkelijk Jelle bent....
staat die daily hier tussen? http://jelle.berenpaleis.nl/viewpage.php?page_id=10 Ik dacht namelijk dat Jelle deze golf had... |
|
||||
|
||||
Maar nog ideeen voor de auto ? Kleur , velgen? interieur
Ik zit wel te denken aan blauwe kleur dit mijn eerste Ascona van 1976 ook had dat was een van mooisten jammer genoeg had ik hem niet eens een jaar in bezit daarna werd hij van achteren total los gereden door een vrachtauto Niet dat ik er gelijk aan ga beginnen maar ik gewoon even Showen dus het restraureren zal nu nog wel even duren Zoiets moet het ongeveer worden : Maar dan wel een andere kleur misschien komt er ook wel een kleur van Golf 1 of blauw op in ieder geval wel de zelfde velgen want het word wel een originele Ascona maar geen standaart met SR velgen dat zegt me niks misschien ook wel BBS of iets wat er ook op lijkt of ATS classics zwart met chroom
|
||||
|
||||
Ben jij dezelfde als de starter van dit topic: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=22475 ? Of hebben jullie toevallig dezelfde avatar?
Ik vind deze opel niet zo mooi. Daarbij houd ik wel van extreme projecten. Zoals de Oranje Manta B met Volvo Turbo motor en buizenframe. Maar wat vind je van die blauwe kleur zoals die op die Mk1 zit van die link hierboven, die vind ik wel mooi. Tegen de grond met die Opel en dikke wielen zeg ik! |
|
|||
|
|||
Off topic en reacties daarop verwijderd.
Als je geen Opel wilt zien op dit forum, dan klik je niet op thread met " Opel Ascona B 1.9 1977" als titel. Zo lang bromfietsen kan, kan een Opel ook in Car Café. On topic maar weer... |
|
||||
|
||||
Leuk ding...succes met de restore!
|