|
||||
|
||||
8 oktober musselkanaal op wielen
http://www.e-tempel.nl/msk/mskow.jpg
vorig jaar was dit een groot succes met 100derden auto's en motoren van allerlei gerne.. van schone goljes 1 tot uitgebouwde jappanners,van oval race auto's tot oldtimers.. |
|
||||
|
||||
Tja, ik MOET mee van de Boone, dus...
|
||||
|
||||
haha,heeft hij gelijk in mark!!
hoe meer zielen hoe meer vreugd |
|
||||
|
||||
impressie van verleden jaar..
meer foto's op www.vwteampg.nl onder foto's diversen supercars... oval race auto's amerikanen vw luchtgekoeld vw scene opel scene oldtimers tuningscene mini's overige gemotoriseerde sport dutch toeringcar nk autocross karts minibikes motorspeedway histstorische motorraces grasmaaiersrace stockcar F1 minipuller diversen.. |
|
||||
|
||||
Misschien kom ik wel ff kijken...
Maar 1 ding is zeker: mijn Jet komt er niet te staan! Ten eerste wordt van je verwacht dat je de hele rit uitzit, en ten tweede wil ik ook wel een rondje terrein doen. Dat laatste is haast niet nodig omdat je het te druk hebt om de kinderen met hun vingers van je auto af te laten blijven... Blijkbaar zijn er ouders die dit zelf niet echt beseffen, omdat ze de hobby niet echt delen. verder wel leuk om zoveel bekende gezichten te zien en ff lekker bij te praten |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de waarschuwing.
|
||||
|
||||
Ik ga ook wel ff kijken hoef maar 2 stappen te zetten ben ik er al .
En sponzer je hebt gelijk je moet je mep apparaat mee hebben
|
||||
|
||||
gaan er nog mensen van hier heen?beloofd erg groot te worden..
er is ook een db drag in samenwerking met extreme styling team |
|
||||
|
||||
Quote:
Jep ga er zeker ff kijken