|
||||
|
||||
Goeidagschotel! Dat gaat vast goed lopen! Wel een knap stukkie techniek...Denk alleen je de turbo en de compressor apart moet laten lopen (comp voor het optrekken, dan de turbo het over laten nemen voor de hoge toeren) of zeg ik nou weer wat stoms?
(keep in mind that i do not know shit about this stuff...)
|
||||
|
||||
ja indd compressor voor de lage toeren gebruiken en dan uitschakelen en de turbo's het laten overnemen,
wat ik raar vind is dat 1 compressor en 2 turbo's wel erg veel van het goede is voor een 1.4... had dan iets groters genomen als basis....
|
||||
|
||||
nee ..1.4 zijn bere leuke blokjes van peugeot.. en de peugeotmannen doen altijd net iets meer met de kleine blokjes..
zelf jaren lang actief geweest op 205 forums
|
||||
|
||||
hmm ok, maar toch als je zoveel geld uitgeeft dan maak dit op het 1.9 gti of mi16 blok ofzo (ben een noob met peugeot), dan haal je stukken meer pk eruit kvind dit btje overdone...
zeker cool en respect voor het werk enzo, ben zelf ook meer van de kleine blokjes (polo's)... trouwens Forum=enkelvoud Forums en Fora=meervoud Fora's= geen nederlands
|
||||
|
||||
Quote:
wat lees ik nu richard !! ik neem aan om erachter te komen dat VW's toch de betere auto's zijn
|
||||
|
||||
Zelf ook een tijd een 205 GTI gereden. Niks mis mee!
|
||||
|
||||
zal op zich nix verkeerd mee zijn, maar als je eraan moet sleutelen komt je na een half uur toch wel het bloed onder de nagels uit, hoe alles geconstrueerd is...
maja dat is mijn menig
|
||||
|
||||
dat heb je met vw ook als je opel gewend bent.....
|
||||
|
||||
205 met een 1.4 citroen ax cup blok gehad met bijna 140pk
205 met een 1.9 mi16 gehad met 160pk.. leuke bakjes hoor! en de 205 met 309 gti achteras kan je lekker laten driften.. maar dit waren altijd auto's die ik tussendoor als rij auto had
|
||||
|
||||
Motorisch sleutelen bedoel ik dan.....
veel meer ruimte en stukken simpeler
|
||||
|
||||
Quote:
wel eens een lampje vervangen van een polo van 2004? dik project die peugeot!
|
||||
|
||||
Dat is een best project zeg! Maar de liefde voor VW is hier wel weer duidelijk, goedzo!
|
|
||||
|
||||
Quote:
precies!!
|
||||
|
||||
Dat ziet er inderdaad wel erg lekker uit! Zal ook best lopen denk ik . Hij zal er ook wel donders voorzichtig mee zijn denk ik!
|
|
||||
|
||||
Ja ziet er zeker netjes uit dat blok.... hopelijk voor hem dat het ook goed gaat lopen, anders is het zonde van het geld . Je weet het nooit met een peugeot he hahahahahaha.
Ik hou het lekker bij VW
|
||||
|
||||
zo ziet hij er tegenwoordig uit..ff met de eigenaar gesproken en er zit 40 ruggen in deze peugeot daarvoor krijg je een naadloos strak getrokken body welke scheurt bij het minste of geringste en een blok dat tot 250 pk is doorgefokt maar om de kilometer kapot gaat |
|
|||
|
|||
Quote:
Nou, perfect toch.
|
||||
|
||||
Naadloos misschien wel, maar strak...... Zonde van die 40 ruggen . Wel respect voor al dat werk
|
||||
|
||||
Quote:
Enige verschil met een "normale" Peug is dus dat deze strak is en nog levensgevaarlijker met die 250 pk...