![]() |
|
|||
|
|||
![]() beste mensen, ik heb een golf 1 cabrio met een 1.8i 2h motor uit 1990. wil ik nu een gtd bak erop aansluiten van een type2, past dit???
En welk vliegwiel en koppelingsset moet ik gebruiken. kan ik een type 2 gtd vliegwiel en koppelingsset gebruiken. of moet dat van de 1.8i 2h motor zijn. wie o wie kan mij helpen. |
|
|||
|
|||
![]() hij past zo maar een gtd bak is veel te lang ,,,,,,lees hij trekt dat niet of...je moet met 13 inch en 175 50 13 banden gaan rijden dan wel maar zoek maar een benzine bak ....succes
|
||||
|
||||
![]() Ik heb onder mijn cabrio een CHD-bak van een Golf 3 TDI. In de 5 is de pret over. Maakt mij niet uit ik vind 2500 toeren bij 120 km/h wel heel erg fijn (stil/zuinig).
In de 1 en de 2 vrij rap. Vliegwiel en koppeling zijn gewoon die bij de 2H horen.
|
||||
|
||||
![]() Achter een TDI hangt toch altijd een 02A bak? CHD bakken hangen zo ver ik weet achter TD's.
Je moet altijd de koppeling/vliegwiel gebruiken die bij de bak hoort.
|
|||
|
|||
![]() Ik vraag me ook ff af waaro mje dat zou willen.. Onze cabrio met originele bak loopt ook netjes, ik zou er geen andere bak onder hoeven...
|