|
||||
|
||||
Breadfan
hey,
is er iemand die voor mij het telefoonnummer heeft van breadfan? ik heb 3 tekeningen bij hem besteld en betaald maar heb tot op heden niks meer van hem vernomen... ik snap best dat er wat aan de hand kan zijn maar eerlijk gezegd zie ik de laatste tijd ook nagenoeg geen posts meer van hem... heb hem al pb gestuurd maar hoor niks terug... wie kan zijn nummer naar me pbén dan kan ik hem even bellen... alvast bedankt voor de hulp... groetjes Johan...
|
||||
|
||||
hij was vandaag 29-09-2006, 11:51 nog online.
heb helaas geen nummer voor je. |
|
||||
|
||||
Ik weet eventueel wel waar hij werkt, misschien kun je hem dan via die weg bereiken.
Mits interesse kan ik je dat wel doormailen/pm'en |
|
||||
|
||||
Volgens mij is ie nu ook online??
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, is hij ook. En weet ook zeker dat hij zo wel gaat reageren. Iedereen kan wel eens druk zijn.
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail Last edited by steven16v : 29-09-2006 at 17:08. |
|
||||
|
||||
Quote:
heb vanmiddag al gereageerd hoorde van edition one dat er iemand naar me op zoek was heb alles aan jopie uitgelegd, moet ie alleen wel nog effe zijn PB-tje lezen... en k ben al een hele tijd niet meer op t forum geweest, maar kan zijn dat mijn broertje online is geweest onder mijn account...
|
|||
|
|||
Aangezien de verloren zoon weer gevonden is en de missie geslaagd.
|