|
||||
|
||||
Luchtgekoelde Meeting Zat. 17-04!
Hallo allemaal!!!!
Zaterdag aanstaande (17 april) is er bij de mac in veenendaal een meeting voor luchtgekoelde vw's, het begint om 19.30. Er moeten zoveel mogelijk mensen komen want een uur later begint er een algemene meeting voor alle vieze tuppeware en neon auto's en wij als luchtgekoelde vw freaks moeten hun versteld laten staan van onze opkomst!!Het zou leuk zijn als dat ook echt ging gebeuren!! Ik ben er sowieso, met de kever natuurlijk!!!!!!! Gr. Sabine |
|
||||
|
||||
echt ZO in je eentje :p
|
||||
|
||||
Dat ga ik niet redden! Ga zaterdag bij een vriend van me langs in Bussum en Amersfoort,maar ben dan tegen 19:00 allang weer thuis
|
|
||||
|
||||
Nee ik zal er niet in mijn eentje zijn, de meeting word georganiseerd door een soort kever/luchtgekoelde club, hun nodigde me uit en vroegen of ik het nieuws wilde verspreiden.......
|
|
||||
|
||||
Jammer wouter!!
|
|
||||
|
||||
Veenendaal ligt toch bij Utrecht???
|
||||
|
||||
Ja vanaf den haag gezien is het voorbij utrecht ja.......
|
|
|||
|
|||
vrees dat het niks gaat worden ... gisteravond "even" alle meetings doorgenomen (in binnen- en buitenland) die ik dit seizoen nog wil bezoeken ....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kom je daarvoor/daarna even naar m'n stalling om het dashboard op te halen, ligt 10 minuutjes rijden van die Mac af.
|
||||
|
||||
Ik ga het niet redden, helaas
|
||||
|
||||
@dubstremeVR6, dan kom jij zeker ook altijd naar midlands of niet???
op zaterdag avonden? |
|
||||
|
||||
Wat/waar is dat?? (Antwoord op je vraag is dus nee).
|
||||
|
||||
pieter, dan wordt het te krap met m'n werk (moet zaterdagavond werken)
en zondag naar hoogeveen.... zijn me iets teveel km's in een weekend, misschien dat we vanuit hoogeveen iets kunnen regelen? samen terugrijden en het dan doen? of komt dat niet uit?
|
||||
|
||||
Ja, dat komt wel uit. Mits je me daarna ff in Utrecht afzet (dan laat ik de '6' achter in de stalling namelijk) !
|
||||
|
||||
denk dat het op die manier wel te regelen is dan...
|
||||
|
||||
@dubstremeVR6, straatraces............. nou ja, die waren er totdat de politie het kat en muis spel begon te spelen...
Elke zaterdag avond nu een soort van meeting, maar ja, meer tuppeware en neon dan sjieke auto's. |
|
||||
|
||||
Waar? Voor sjieke auto's moet je bij mij (ook nog ff) niet zijn hoor.
|
||||
|
||||
Veenendaal.............net te ver voor mij
Er is ook nog een meeting in de Lier a.s. zaterdagmiddag bij de Karwei ! Dus mocht dat voor sommige dichterbij zijn, daar is ook wat te beleven !!!
|
||||
|
||||
Gast! Ik hoorde zoiets al van Githa.
Wat weet je daar meer van? Iets ergens op www van te vinden? |
|
||||
|
||||
Gozah !
Bel Dennis "vwwestland" Kruis ff, die weet er meer van !!!