#1
|
||||
|
||||
Veelste warm,
Heb een polo 1.3 4bak uit 91'
Vorige week had ik het probleem dat het vloeistof temp lampje ging branden en me temp boven de 110graden kwam en bleef. Terwijl 1 koelslang vanaf mijn radiateur lauw bleef. Vermoede dat dit een kapotte thermostaat was dus probeerde het een keer zonder thermostaat. Toen bleef de auto netjes op tempratuur (rond de 90 graden) Behalve als ik ging rijden dan zakte hij rond de 60 graden. Thermostaat vervangen door een nieuwe en het probleem was opgelost. bleef netjes rond de 90 Nu precies een week later heb ik weer precies het zelfde probleem. Zonder thermostaat blijft hij weer netjes op temperatuur Kan het zijn dat deze thermostaat binnen een week weer kapot gaat? Zou dit door een ander probleem kunnen komen? Vind het heel vaag dat het binnen een week weer terug is, terwijl het eerst weer goed was.
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#2
|
||||
|
||||
niets is onmogelijk.... bij mij is het niet de eerste keer dat me dat overkomen is... succes
|
#3
|
||||
|
||||
Misschien Thermostaathuis zelf, dat wil ook nog wel eens kapot gaan. Heb je nu weer het probleem dat 1 van de slangen lauw blijft?
__________________
Your Signature |
#4
|
||||
|
||||
ja,. toen ik met veelste warme motor aankwam op me werk was weer 1 slang warm en andere HEEL heet.
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#5
|
||||
|
||||
K zou dan voor je thermostaathuis gaan. Je kan natuurlijk ook eerst even je thermostaat controleren. Gewoon pannetje met water koken, je kent het vast wel.
__________________
Your Signature |