|
||||
|
||||
vanfest 2006 groot groter grootst
sprakeloos wat een hapening zeg!! ik zal proberen wat foto's neer te zetten, maar dit is echt bij lange na niet de hoeveelheid auto's die je daar ziet [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
is wel IETS beter weer dan vorig jaar!
|
||||
|
||||
Quote:
ja het was super! alleen snachts extreem koud in het tentje |
|
||||
|
||||
nog wat pics:
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
Ja Het was weer een goed weekend,
Hier nog wat fototjes. Alex.
|
||||
|
||||
DAMN!!! die laatste pic! Je laat me schrikken!
Geen gewonde hoop ik?
|
||||
|
||||
Heeft iemand nog meer foto's? Ziet er allemaal gaaf uit, en inderdaad die laatste foto, erg zonde!
|
||||
|
||||
u vraagt wij draaien:
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
heej klaas,
Vette pics... Ik had je trouwens nog zien rijden zondag op de terugweg richting Eurotunnel. Ons pap zo van: heej das nog een oud ijscobusje. Ik zei zo van: aah da zal Klaas wel zijn Wij hadden de trein van ongv. 17.35u Schonne bus Greetz Ruud
|
||||
|
||||
Damn...lookin good....
Ieder jaar heb ik zoiets van ..."shit ...is dat alweer geweest "... Moet ik ook eens meemaken...ziet er super uit.... grtz...Vic..
|
||||
|
||||
Is die wardrobe bus ook al in the UK? Daar heb ik in Havasu nog in geslapen! Heerlijk, een 15 raams bus met 14 ramen in de woestijn in Januari Damn dat was KOUD!!!!! Vanvest ziet er wel dik uit zeg |
|
||||
|
||||
Quote:
tja dat had ik ook al jaren en altijd ook is geld een reden geweest om niet te gaan naar Engeland, welke VW show dan ook, maar nu had ik echt zoiets van oke, we gaan en er geen moment spijt van gehad!!! |
|
||||
|
||||
ontzettend gave foto's, maar is dr meer info over die uitgebrande bus?
|