![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hier zal ik wat foto's plaatsen van mij golf cabrio '79 resto.
Er zit inmiddels een nieuwe kap op, nieuwe hemel in, en het isolatiemateriaal is weer hersteld. Ook heb ik wat kleine plekje bijgewerkt e si hij helemaal gepoetst, straks de nieuwe voorbumper ophalen en een stuurhuishoes en dan kan hij op voor zijn kenteken. momenteel ben ik bezig met de originele velgen met crome wieldopjes op te kanappen en deze komen er dus nog onder. Ik ben nog aan het twijfelen of ik hem zal verlagen..... Het is namelijk de bedoeling dat hij weer verkocht word dus, ik denk dat hij origineel het makkelijst te verkopen is.
__________________
na zonneschijn komt regen..... |
#2
|
|||
|
|||
![]() kijk en daar zien we johan weer een kapje plaatsen met vrouw lief er bij natuurlijk
|
#3
|
||||
|
||||
![]() ![]() Coole cabrio! |
#4
|
||||
|
||||
![]() ik ga mogelijk ook zo'n zelfde avontuur tegemoet. In mijn geval om een golf cabrio van begin 80 met wat werk. Dus heb ik ff wat vraagjes als dat mag:
- zo'n kap: zijn dat veel kosten en kan je dat goed zelf (of ben jij extreem ervaren of extreem handig?) - wat zijn verders nog speciale punten van aandacht mbt de motor - zelfde voor carrosserie en chassis - zijn onderdelen nog gemakkelijk te verkrijgen - en zijn deze nog enigzins betaalbaar - verder zijn alle tips en hulp welkom!!! BVD Mark |
#5
|
|||
|
|||
![]() hé dat is altijd leuk, zo te zien dat er nog cabby's rijden van '79.
ikzelf heb ook een cabby van '79, en ben hem volledig aan het veranderen. hier een foto hoe hij er nu voorlopig uit ziet, maar hij is zeker nog niet af hoor, hier is een link naar mijn project. ![]() http://www.golfcabrio.com/viewtopic.php?t=1205 sorry voor het off topic gedeelte hé ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() mooie meet en greet foto
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De kap is niet extreem duur, ik vind het zelfs heel goed betaalbaar. Ik heb hem er niet zelf op gezet maar dat heeft Johan van www.cabriodak.be gedaan. Hij komt bij je thuis, meestal samen met zijn vrouw, en monteert je kap. Een stoffe buitenkap kost bij hem €550 euro inc. montage en in bijna (ik wilde roestbruin maar die was niet te leveren dus werd het koffiebruin) iedere kleur te leveren. Speciale punten voor de motor kan ik zo 123 niet bedenken anders dan de gewone punten: onderhoud, distr.riem enz. Bij de carrosserie moet je vooral letten op de bevestigingspunten aan de binnenzijde van de voor- en achterschokbrekers. Ook zijn de dorpels redelijk gevoelig voor roest, maar wanneer je er 1 van de eerste eigenaar kan kopen zijn deze punten vaak bekend. Onderdelen zijn nog redelijk eenvoudig te vinden op de kunststof bumpers met chrome strip na, deze kan ik niet vinden (nieuw) misschien iemand anders wel dan hoor ik het graag. Onderdelen vind ik erg goed betaalbaar, voordeel is dat dit model in cabriouitvoering nog tot in de jaren 90 gebouwd is. succes met je golf
__________________
na zonneschijn komt regen..... |
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt voor deze info en voor de gelegenheid om van dit topic gebruik te mogen maken. Meer tips en adviezen zijn altijd welkom daarm ook mijn vraag aan manijack: heb je nu een sonnenland stoffenkap op een andere stof? ps nu snap ik de post van classic line Last edited by maniacmark : 03-12-2006 at 16:52. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is die van jou niet inarisilver? ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja het blijft een mooie foto hé, ik heb hem al meerdere malen gebruikt hoor ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het lijkt er iig op ![]() Die van mij is wat lichter |
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit lijkt mij een compleet andere kleur ![]() Je hebt toch dezelfde kleur als mijn Jetta? Of is die van jou dusdanig verschenen dat ie op de mijne is gaan lijken? ![]() ![]() |