|
||||
|
||||
Er ging eens iemand racen met een Golf2...
Vriend van me, Maikel, doet al een tijdje aan circuitdagen mee met zijn Golf 2 GTI, omgebouwd naar 1.8 16V, SK nokkenas, open uitlaat, compleet leeg etc....
Laatst was hij op Zolder, alleen: de 1e bocht na het rechte stuk deden z'n remmen het niet meer zo goed.....zeg maar dikke 200km/u.... En dat zonder 1 schrammetje....volgende keer rolkooi? Thanks Maikel voor het spektakel
|
|||
|
|||
Is ook wel een hele fijne bocht om er af te gaan, eerst ff beetje grind, daarna betonnen muur...
|
|
||||
|
||||
Tja ik zou toch eerst zorgen voor een rolkooi als je gaat racen......
|
|
||||
|
||||
niks meer aan doen alleen wassen en watergolven
|
|
||||
|
||||
Die zit goed inelkaar, maar ik het met jeroen eens, als je gaat racen zorg dan voor een rolkooi.
|
||||
|
||||
Maikel niks dus..... pffffff mazzelaar.... heb je me vanmorgen nog gehoord stijn? kwam om 6 uur ff de kever laten zien
|
||||
|
||||
Niet alleen rolkooi... begin eerst eens met een echt dak..
|
|
||||
|
||||
ouchy
|
||||
|
||||
om 6 uur? wtf?
|
||||
|
||||
Wat zitten daar voor vieze stickers op de auto!
|
||||
|
||||
Quote:
Da´s nie mis... flinke crash!!! en echt zonder 1 schrammetje?!?
|
|||
|
|||
Mazzel dat ie niks heeft. Als het geen circuit was geweest...
Maar verder is dit toch ook het risico wat bij racen komt kijken. De motor zal het nog wel doen, bouw je die weer in een ander golfje, en racen maar weer. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hij rijdt zelfs nog, is zo weer op de trailer gezet. Volgens omstanders 4 a 6x over kop gegaan. En nee, echt geen schrammetje. Maikel is erna gewoon naar huis gereden.
|
||||
|
||||
that's gotta hurt !!
maar zal toch niet tegen dikke 200 geweest zijn hoor, onze Marcos Mantis Turbo met 512pk haalt daar net 211km/h chrono, dus pak een 170km/h voor die golf ong?! maar toch auwtch !! |
|
||||
|
||||
Ik heb geen idee van de snelheid, was er niet bij, ken het circuit niet. Recht stuk, richting topsnelheid...dacht gooi het op 200km.
|
||||
|
||||
moet je een vrij rappe golf hebben haalde er met m'n golf 1 met de ouwe PL er nog zo'n 140 a 150 geloof, als je remmen het dan niet meer is het best een leipe bocht.......
|
|
|||
|
|||
heb gisteren in zolder nog een porsche eerst links en dan tegen de rechtervangrail zien gaan.Bestuurder en bijrijder waren er niet echt goed van!!
Weer een golfje minder,ze worden zeldzaam
|
||||
|
||||
Quote:
Jullie Marcos Mantis Turbo ?? KEWL !! (doekje ) PIC's please |
|
||||
|
||||
Quote:
wilde het net zeggen ja, daar wil ik wellus pics van zien idd (ook het blok als het kan ) |