|
||||
|
||||
Passat 32B 1989
Vandaag eens wezen kijken naar een HELE mooie 32B uit 89. Toevallig op marktplaats tegen gekomen. Was wel al aan het kijken naar wat anders (ipv de diesel) maar eigenlijk helemaal niet naar zoiets. Maar na een aantal mailtjes vandaag maar eens gaan kijken.....
Het was n klein eindje kachelen (ergens op het einde van de wereld) maar ABSOLUUT de moeite waard. Als ik het goed heb, wordt ik de 3e eigenaar. Auto is echt zgan. 2 minpuntjes, de knipperlichten in de voorschermen en het hemeltje hangt los, althans dat is profi gefikst met 2 houten latjes Moet em alleen nog op gaan halen, want die lamballen van het postkantoor werken niet op zondag....... Voertuigsoort Info Personenauto Merk Info VOLKSWAGEN Handelsbenaming Info PASSAT 66KW K6 Kleur(en) Info Rood Brandstof Info Benzine Aantal cilinders Info 4 Cilinderinhoud Info 1781 cm3 Aantal zitplaatsen Info 0 Aantal staanplaatsen Info N.v.t. Massa ledig voertuig Info 977 kg Maximum massa voertuig Info 1.460 kg Massa rijklaar Info 0 kg Laadvermogen Info N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd Info 488 kg - geremd Info 1.200 kg - oplegger geremd Info N.v.t. - autonoom geremd Info N.v.t. - middenas geremd Info N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland Info 23 februari 1989 Datum eerste toelating Info 23 februari 1989 Zoals te zien een 1800je met 90 pk, dus prima voor deze auto. Motor loopt uitstekend. Er valt eigenlijk niks op deze auto aan te merken, hier en daar wel een parkeerdeukje, maar ja, auto van 17 jaar oud.... mag best. Eerst zo maar eens even mee cruisen en dan na de winter omlaag en een setje leuke velgen, knippers in de schermen weg, plus de trekhaak.... die gaat er ook af Btw, zelfs de wieldoppen zijn origineel, ziet er raar uit, maar toch horen ze erop
|
||||
|
||||
Mooie Passat, kerel! Veel plezier ermee, en wees er zuinig op, want je ziet ze veel te weinig!
|
|
||||
|
||||
Vette bak!!
Ik heb ook "net" zo'n front in mijn 32B gezet, staat dus inderdaad wel mooi
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 20-08-2006 at 22:45. |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd Elewoudt!
|
|
||||
|
||||
Hey, gefeliciteerd! Gave bak! Loopt heerlijk, zo'n 1.8 66kW blok! Hoeveel kilometers heeft hij weg?
Het lijkt op de laatste foto trouwens net of er gras in je motorruimte groeit, maar dat zal wel niet he?
|
||||
|
||||
Tsss, ik had deze al een tijdje op het oog, maar had al iets anders gekocht.
Mooie aanschaf, veel plezier ermee! |
|
||||
|
||||
nette bak hoor
dit type is ook nog zeer goed te betalen in de belasting heel cool |
|
||||
|
||||
Leuke wagen Elemans, ziet er goed uit.
|
||||
|
||||
zeker mooi!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Net geen 190.000 gelopen, en idd dat gras groeit gewoon op de grond
|
||||
|
||||
You're my Hero
|
||||
|
||||
Nu ff op zoek naar een 2.3 Audi blok
|
||||
|
||||
Mooie 32B,
Lijkt me perfect om lange trips mee te houden |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zou zeker wel leuk zijn, misschien iets voor de toekomst In die groene gaat dat in elk geval niet gebeuren, misschien optie voor deze idd
|
||||
|
||||
Heb deze een tijdje terug op marktplaats zien staan idd Erg nette auto! Heel veel plezier ermee
|
||||
|
||||
Ja klopt, daar heb ik em vandaan. Bijna misgelopen, maar degene voor mij haakte af omdat er geen gordels achterin zitten. Hij wou het als gezins auto gebruiken. Wat ie niet wist is dat die gordels nog gewoon nieuw verkrijgbaar zijn
|
||||
|
||||
Ja idd, heb er bij mijn Passat ook gordels achterin gemaakt. Easy werkje, dat iemand daar op afknapt zeg
Zijn deze Passat's makkelijk te verlagen (net zoals een Golfje?) Ik weet niet meer waar ik het gelezen had, maar de Passat 32 is niet makkelijk te verlagen ofzo... Of heb ik dat gedroomt?
|
||||
|
||||
Gaaf ding, ziet er wel erg netjes uit.