|
||||
|
||||
gepanserde 79er
Dit kwam ik net tegen op golf1-ig.de:
http://www.golf1-ig.de/board/read.php?1,14506 Gepanserde Golf1 uit 79 Van een Italiaanse pief geweest... enige opties: kogelvrij elektrische ramen nood-zuurstof klimaatbeheersing versterkt onderstel ongeveer 400kg zwaarder dan origineel... En ziet er stoer uit!!! Wel uniek dacht ik zo |
|
||||
|
||||
leuk bakkie
Vd week hoorde ik ook iets in de zaak over holleder, die had ook een golf GTI geleend ergens rond 83 ofzo voor een "klus"
|
|||
|
|||
Mooie wagen ziet er echt goed uit !!!
|
||||
|
||||
Dat is pas stijl al word je daar in rondgereden
|
|
||||
|
||||
Quote:
De Bende van Nijvel deed ooit niks anders dan ff in een GTI rondtuffen en daarna ze spontaan laten branden |
|
||||
|
||||
@ Gert, klopt, heb eindje geleden nog foto's gezien van uit die tijd, was een uitgebrande Golf 2 dan, moeten toen splinternieuwe wagens geweest zijn!
|
|
||||
|
||||
400 kilo meer
Wel leuk ding, maar het zal niet hetzelfde rijden als een originele GTI. Geen rare prijs (2500€), maar origineel maken zal wel moeilijk gaan. |
|
||||
|
||||
hij is toch origineel zo..? heeft niemand!
|
|
||||
|
||||
Grappig en je zit zeker veilig
|
||||
|
||||
voor 2500 euro wil ik m zo hebben....
|
||||
|
||||
kwa gewicht is die nu natuurlijk veel te zwaar om nog voor een "echte" GTI door te gaan.....
|
|
||||
|
||||
Dan moet er maar een 20VT in om het gewicht te compenseren
|
|
|||
|
|||
Mooie type1 , alleen het gewicht, zal wel optrekken als een 1.1
|
|
||||
|
||||
heej, dat pookje heb ik ook
idd 2500 voor dit ding is niet te veel, dat wordt al vaak voor een gewone gti gevraagd... vraag me alleen af waarom zo'n hoge pief een auto als dit koopt, dan helemaal laat ombouwen met allemaal luxe dingetjes en pantserd, maar dan wel op stoffen stoeltjes blijft zitten...