#1
|
|||
|
|||
Wie o wie
Mensen ik heb een afstandsbediening aangeschaft maar ik heb er de ballen verstand niet van hoe ik dat gemonteerd krijg , iemand uit omgeving leiden die mij op weg kan helpen
|
#2
|
|||
|
|||
Anders geef je ff wat meer info. Das altijd makkelijk.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#3
|
||||
|
||||
Wat voor auto gaat het over? Wat voor merk afstandbediening... Waar is de afstandbediening voor? (radio, cpv etc...)
Wat meer info zou niet gek zijn
__________________
Your Signature |
#4
|
|||
|
|||
Het gaat om een universele afstandsbediening voor de centrale vergrendeling het is een merkloos aparaat, maar heb zelf de deurvoering los gehad en tevens mn raamconstructie (ja hij ging lekker niet dus) heb alles weer in elkaar(gelukkig) nu maar ben nog niet aan montage toe gekomen van de bediening zou het graag werkend zien het zijn een hoop draden die overal en nergens heen zouden moeten en ik ben niet zo,n bedradingsman haha
|
#5
|
||||
|
||||
Wat voor auto gaat het over dan?
__________________
Your Signature |
#6
|
|||
|
|||
Golf 4 3 deurs
|
#7
|
||||
|
||||
Een schema ?
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#8
|
|||
|
|||
kijk wij kunnen hier ook niet ruiken welke draden je nodig hebt.
hoe die afstandsbediening werkt of hoe en wat het zou fijn zijn als je post welke draden er volgens de handleiding nodig zijn en je handleiding even inscannen en hier posten zou helemaal fijn zijn... |
#9
|
||||
|
||||
Raammechaniek had je gewoon kunnen laten zitten, er gaat een 2 polige stekker naar het portierslot, links en rechts. Maar zoals hiervoor al werd gezegd, Het is handig als wij weten wat je precies moet doen volgens de handleiding.
Je heb die draden in je deur verder allemaal niet nodig, (raammotor, instapverlichting, schakelaar, speakers, knipperLED) De enigste die je nodig kan hebben is die ene die door je mechaniek naar je portierslot gaat. Maar probeer ff wat voor ons in te scannen
__________________
Your Signature |
#10
|
|||
|
|||
ik ben mn best aan het doen met de scanner pics komen zo
|
#11
|
||||
|
||||
Okee dan, maakt het er een stuk makkelijker op
__________________
Your Signature |
#12
|
|||
|
|||
Sorry het lukt me niet scanner sputtert tegen uhm dennis ben jij niet toevallig te vinden vrijdags bij het transferium ??
|
#13
|
||||
|
||||
Misschien ook handig om aan het eind van een zin een punt te zetten. Dan kunnen we het ook lezen.
__________________
______________ Golf MK4 1.9TDI T2b 1600 Golf MK1 Cabriolet 1.8 Polo 6N 1.9D |
#14
|
|||
|
|||
Beetje domme vraag ,maar hoe krijg ik een plaatje hier in beeld moet je iets toevoegen ofzo ??........
|
#15
|
|||
|
|||
[/QUOTE]
Nou dit moet hem dus zijn. |
#16
|
||||
|
||||
Quote:
Was er toevallig wel... lol
__________________
Your Signature |
#17
|
|||
|
|||
welk bouwjaar is de golf?
bij een golf 4 moet het in de linker deur aangesloten worden, daar zit de cpv module. de draden die je moet heben zijn geel/groen of groen/rood pos. 4 of 6 is open en geel/blauw pos 8 of 24 is dicht. op een 24 polige stekker op de cpv module in de linker deur. het is trouwens massa gestuurd. als je ook wilt dat de ramen mee gaan als je de auto dicht doet, moet de sluitpuls verlengd worden 10 sec of meer |
#18
|
|||
|
|||
Het is een type 4 uit 2000 zonder electrische ramen (kon er niet meer vanaf haha ) 3 deurs uitvoering .
Wat bedoel je met pos 8 of 24 is open zijn dat loze draden ofzo ? verklaar dat eens nader voor me , ben er n.l nog niet uit, heb 4 weken vac gehad maar heb de moed nog niet bij elkaar geraapt haha . |
#19
|
|||
|
|||
het zijn geen loze plaatsen, alles is bedraad op die positie vind je de draad om de auto te sluiten(1 van de 2 moet je hebben)
|
#20
|
||||
|
||||
Ik wil me als nieuweling nergens mee bemoeien, maar als je zoiets nog nooit zelf hebt gedaan, en je voelt je er ook niet zeker bij, LAAT HET DAN DOEN DOOR EEN SPECIALIST!
Het is niet zo heel moeilijk, maar als je er zelf al geen vertrouwen in hebt, en moeite hebt met (toch best eenvoudige) schema's lezen, dan is het niet verstandig om zelf te gaan zitten knippen en plakken in de bedrading van je (toch best jonge) auto. Ik heb het zelf ook aangelegd in m'n daily driver, maar wel nadat ik het had "afgekeken" bij een specialist, en een fatsoenlijk schema van de auto had gevonden. Let wel, ik ben dus ook geen monteur/electro-techneut. maar ik ben niet te benauwd om zelf wat aan te pakken. Immers, al doende leert men! Succes ermee, in ieder geval. |