|
||||
|
||||
ter ruil aangeboden: golf 3 vr6
ik bied mijn golf 3 vr6 van 92 ter ruil aan tegen een vw vento 2.0 gt of vr6(wel gereviseerd mintens!)
spec.s golf: 1992 VW Golf 3 2.8 VR6 Motor : 2.8 i vr6 AAA Onderstel : verlaagt 40/40 H&R Wielen : 7jx15" CENTRA WHEELS(17"niet zoals op foto) Banden :205x50x15" Uitlaat : Origineel Exterieur : Origineel Interieur : VW Polo stuur / Golf GT 2.0i interrieur met hoofdsteunen op de achterbank Diversen : abs / eds / electr. ramen - schuif - kanteldak /c.v. /kamei middenarmsteun de golf heeft aan de buiten kant wat krasjes en putjes van mensen die deuren tegen je auto gooien met parkeren. tevens 2 roest plekjes onder het achterraam achterklep. de cv pomp werkt op dit moment niet maar daar komt een andere voor. 1 van de allu geleiders van het dakje is stuk maar werkt wel! check me site www.golfvr6.net voor uitgebreide foto's!!! de motor is in juni 2003 geheel gereviseerd bij grs in buitenpost. Motor is gereviseerd en de volgende onderdelen zijn vervangen of gereviseerd: Compressietest Cilinderkop (klepgeleiders, klepzittingen, kleprubbers, klepstoters) Onderblok (honen, zuigerveren, lagerschalen, oliepomp, alle kettingen en geleidebanen, spanner) Alle pakkingen en alle vloeistoffen en filters Alle keringen Schakelmechanisme en spanrol vervangen Motorcompartiment en subframe reinigen .Bedrading opnieuw intapen .Motorsteun vervangen. Alles goed aansluiten heb jij een mooie vw vento 2.0 of vr6 waarvan jij denkt em te kunnen ruilen met mijn golf vr6 mail me gegevens en foto's. Last edited by michelvr6 : 12-04-2004 at 11:54. |
|
||||
|
||||
dit topic mag gesloten worden
|