|
||||
|
||||
foto's nachtje haven rotterdam
beste vw vrienden,
paar weken met een maatje van me nachtje meegevaren in de haven van Rotterdam (waalhaven), heeft toch best een paar leuke foto's opgeleverd die ik jullie niet wil onthouden Zijn niet zulke hele grote joekels die in de Waalhaven komen, maar evengoed wel leuk om te zien foto van dichtbij...... (let op het t-shirt!!!!!!!) foto van iets verder weg bootje op de ertskade, smerige bende daar trouwens uitzicht op containerbootje best groot van dichtbij Last edited by bobby-digital : 21-08-2006 at 12:52. |
|
||||
|
||||
Toffe foto's! Imposant hè, zo'n bootje van dichtbij!
|
||||
|
||||
Ben ook wel eens in de haven geweest. Echt machtig om zo'n enorm groot containerschip te zien!
Dingen zijn echt huge! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Is dat bij de ertsoverslag???? lekkere oranje troep idd...
|
||||
|
||||
is bij de ertsoverslag idd, echt een rotzooi daar.... blij dat we er snel weg waren
|
|
||||
|
||||
Erg geinig
|
|
||||
|
||||
Ik ben twee keer met school in de Rotterdamse haven geweest. Alle gedeeltes van de haven gehad in een touringcar met een gids. Vond die automatische "vrachtauto's" die die containers rondrijden wel mooi om te zien hoe ze allemaal door elkaar rijden zonder te botsen. En die grote schepen natuurlijk!
|
|
||||
|
||||
Als klein ventje ging ik regelmatig mee met mijn stiefvader op 1 van de Smit-sleepboten. Dat is pas fantastisch een boot met 2000 pk.
Dit is gewoon schitterend.
|
||||
|
||||
Quote:
zoiets bedoel je?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze komt niet verder dan 1800 pk.
|
||||
|
||||
das waar ja, zijn maar " kleine" havenslepers
Oom van me vaart in het verre oosten op die giga sleepboten die bij Mammoettankers werken... die zijn pas groot |
|
||||
|
||||
Op Discovery Channel was laatst een hele reportage over de erts overslag in de Rotterdamse haven. Om het laatste "restje" erts uit het schip te halen laten ze een shovel in het schip zakken...geeft wel aan hoe groot zo'n schip is.
|
|
||||
|
||||
Mooie foto's, maare, geen zoutplekken op je shirt?
|
|
||||
|
||||
is ijzererts, geen zout
maar shirt is nog prima in orde |
|
||||
|
||||
ik denk dat hij zout van de Zee bedoelt
|
||||
|
||||
Ben zelf wel eens aan het werk geweest op de shell in pernis, kwam er opeens een zonsverduistering langs bleek het het grootste containerschip ter wereld te zijn damn had mijn camera niet bij me, had ook niet veel uitgemaakt kreeg hem er nooit op wat was dat een reus zeg. Wel cool al die grote schepen