|
||||
|
||||
Golf 2 gril mot rode bies, enkele lampen
Vraagje, op welke modellen is de gril met rode bies geleverd, met enkele lampen?
is het bijzonder?
|
||||
|
||||
op de gti en de g60 volgens mij ook
|
|
||||
|
||||
met rode bies zie ik nl wel vaker, maar dan hebben ze ook mistlampen-verstralers
|
||||
|
||||
jeps die bedoelde ik ook
je hebt ze ook zonder verstralers maar die zie je minder vaak |
|
||||
|
||||
en die heb ik dus, zonder verstalers
|
||||
|
||||
das best wel cool geen foto van?
|
|
||||
|
||||
zeker dat t origineel zo is, en niet achteraf geverfd?
ik ken m namelijk helemaal niet... des te aparter is t als ie echt is...en idd, FOTO's
|
||||
|
||||
Mijn oude golf had dit ook... Denk alleen niet dat dit standaard was, maar later van de sloop gehaald ofzo... Misschien vreemd, want hij is hiervoor van m'n oom geweest en die heeft dat nooit veranderd. Daarvoor (1e eigenaar) is ie van een oudere vrouw geweest en het lijkt me ook niet dat die dat zo belangrijk vind Had trouwens een Memphis uitvoering Edit; meer foto's (voor detail..)
|
||||
|
||||
Volgens mij is die grille nooit origineel geleverd. Dat weet ik eigenlijk wel zeker. Als het ooit geleverd was dan op een GTI van 1984. Maar dan zou het een oud model grille moeten zijn.
|
||||
|
||||
het lijkt wel orgineel, ik ga eens speuren naar een onderdeelnummer
|
|||
|
|||
Quote:
ind. oud model met enkele koplampen GTI van af 85 fabriekaf met dubbele lampen daar voor een extra accessoires op de golf 2 |
|
||||
|
||||
ik heb zo`n grill al een tijdje nu op mijn golf zitten
Last edited by Pedaalemmer : 05-04-2006 at 20:56. |
|
||||
|
||||
jan_gti_16v die heeft er een keer eentje op de zaak gehad (wittebrug) en die dacht ook van huh...
maar volgens mij heeft ie het toen even nagekeken en bleek het dus wel origineel te zijn...
|
||||
|
||||
is origineel van de eerste types 8V gti..staat ook in m'n duitse tuningboek/vraagbaak So wird's gemacht
|
||||
|
||||
Over grillen gesproken... watvoor grille zal ik in mijn G60 zetten? Is een G60 Edition one (dus dat paars...).. zit nu nog een Jom.be grille in met enkele koplampen... maar ik wil wat anders en zat zelf aan een ralley-grille te denken. Iemand andere suggesties? eventueel met foto (liefst in een donkerkleurige golf 2, of Edition one)
|
||||
|
||||
zo'n rabbit grill (westmoreland front) zal hem goed staan
|
|
|||
|
|||
Quote:
maar dan wel met dunne lamelen en niet als die van de foto?????????????? |
|
||||
|
||||
Quote:
Hmmm is idd eentje met 6 lamellen ipv 4....
|
|||
|
|||
zit het bij een 2 ook net als bij een 1 met een metalenrand net als chroom???
|
|
||||
|
||||
Die van Goos-Golf lijkt mij met een plakrandje. Bij die van Pedaalemmer lijkt mij dan echter. Maar kan dat ook niet goed zijn.
Een GTI grill heeft een rode rand, die is niet van metaal maar van plastic/kunststof. Ik wil eigenlijk een grill zoals pedaalemmer maar dan embleemloos. Dat word dus zelfbouw. Te beginnen met een chromenrand gril denk ik zo... Ik kan mijn originele grill niet bekijken, die ligt bij mijn vader. Zal van het weekend eens kijken... |