|
||||
|
||||
foto's explosive car tuning show utrecht 18 februari
zondag 18 februari even met luuk naar jaarbeurs utrecht geweest naar de explosive car tuning show..
was wel ff leuk dagje uit,maar dat kwam meer door grote aantal clubgenoten( www.eekad-racing.nl )die er waren... had direct al in de gaten dat de boel erg slecht verlicht was en dat ontnam me het plezier aan het fotograveren wel een beetje.. daarom een groot aantal foto's wazig en onscherp.. voor de rest..stonden een aantal leuke wagens bij..maar denk dat ik te verwend raak wat dit soort shows aangaat..ben er binnen een 1,5 uur uitgekeken.. is geen kritiek naar automaxx toe heb hetzelfde met vw meetings... zie de wagens te vaak en is te weinig wisseling.. wat wel opviel is een aggresieve sfeer.. mensen lopen vaak tegen je aan,de beleefdheid van voor elkaar aan de kant gaan is er niet meer.. en zag meerdere mensen lopen met bier aldaar.. en als je dan al iets vraagt krijg je gelijk een grote bek en wil men je wel in elkaar slaan.. zoals mijn mede clubgenoten hebben ondervonden in een vechtpartij tussen de auto's :shock: de aanleiding was een vraag of de man niet steeds aan de spoiler van een clubgenoot zijn auto wilde trekken. waarna een handgemeen ontstond tussen de auto's en de man zelfs de deur van een andere wagen dichttrapte.. de security van automaxx en de jaarbeurs hebben de man uit het gebouw begeleid.. ben er voorstander van dat van dat soort mensen de naam word genoteerd en dat die geweerd worden van zulke evenementen. maar goed..hieronder een kleine impressie van de dag.. meer foto's staan er op www.vwteampg.nl onder foto's diversen have fun |
|
||||
|
||||
Quote:
ach ja.. ligt aan het evenement, nog nooit een vechtpartij gezien op een meeting en ik loop toch al een leuk aantal jaartjes meetings af.. alleen niet dit soort meetings
|
||||
|
||||
maakt niet uit wat voor meeting je gaat, ik was op kzf en 2005 en toen was er ook een vechtpartij valk voor me neus
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha op Motorshow Essen en Classica Essen lopen al die duitsers met bier, al om 10 uur... Nooit ook maar 1 probleem met iemand daar gehad.. Je gaat ook echt naar de verkeerde shows denk ik zo...
|
||||
|
||||
Ik zou ook schrikken als iemand aan m'n spoiler zou trekken... want ja...
ik heb helemaal geen spoiler |
|
||||
|
||||
Quote:
LOL
|
||||
|
||||
sad sad sad dat knokken, echt nederland met die veels te korts lontjes....maar sowieso is dat explosive cartuning bla bla bla bagger festijn niets voor mij.
|
|
||||
|
||||
Dat explosieve slaat natuurlijk op al die korte lontjes daar
Voor mij nooit geen automax meer, maar enkel vw meetings ! Ik ga ook al heel wat jaartjes naar vw-meetings en heb gelukkig nog nooit wat meegemaakt. |
|
||||
|
||||
Precies. Die plastic-power meetings is ook niks voor mij. Wij hebben plaatselijk genoeg van die dingen die het verkeer onveilig maken. Het is me de moeite trouwens niet waard om met die gozers te knokken
Enkel en alleen VW meetings dus (of evt. nog een keer een old/young-timer gebeuren). Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Quote:
amen |
|
||||
|
||||
Quote:
baarlo 97 man afgevoerd wegens mes in vlees.... maar idd.verder dan dat kom ik bij de vw meets niet.. |
|
||||
|
||||
BBQ ongelukje?
|
|
||||
|
||||
verklaard wel weer genoeg over het niveau van die gasten die daar rondlopen dan...
|
||||
|
||||
Quote:
De Leidse MIVW-leden liepen er ook rond Beetje variatie op zijn tijd is niet gek
|
||||
|
||||
Dit soort dingen trekken mij ook totaal niet, af en toe lig ik helemaal in een scheur als ik zo'n auto voorbij zie komen hobbelen met kabaal voor 20 en de snelheid van een 45 km/h wagentje
|
||||
|
||||
Quote:
is toch zo? als je `n beetje verstand hebt dan doe je zulke dingen niet...en vorig jaar hadden ze het al op dat automaxx dinges bij six flags toch? dikke drama...en nu dus met die andere tupperware party....zou me doodschamen als ik de oprichter was...
|
||||
|
||||
Quote:
97 man afgevoerd......
|
||||
|
||||
Quote:
hahahaha .... ontzettend scherp !