![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik bne op zoek naar een compleet uitlaat systeem dus
spaggeti spruitstuk 4 2 1 tunneldemper 1 dichte pijp met de demper erom heen dus geen weestand wel demping middendemper of middendemper vervanger eind demper heb ik al van remus liefst van merk supersprint of hartmann of iets dergelijks als je iets los heb liggen mag ook bijv als je en tussendemper vervanger en tunneldemper hebt mag het ook spagetti hoeft niet perse dus ik zoek of compleet uitlaat systeem tot aan de einddemper of vanaaf de vlamdover Last edited by 1800 16v kr : 19-07-2006 at 10:56. |
|
||||
|
||||
![]() Hallo ,
ik heb nog een katvervangende buis liggen voor een 16V met lambdasonde-schroefdraad, en dan nog een dempervervangende buis voor over de achteras. Daartussen in zit nog de originele eerste demper, die mag je er voor niks bij hebben. Dus in feite een complete uitlaat van uitlaatspruitstuk af tot aan je einddemper. Prijs: 30 euro voor alles, goed? Ligt in regio Venlo
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() heb een supersprint en een simon jetex middenstuk liggen
|