|
||||
|
||||
benzine tank golf 1 cabrio.
hallo.
heb hier en golf 1 cabrio uit 1990 met digifant injectie, waarvan de benzine tank lek is. nu hebben we al diversen bedrijven bezocht voor zon tank, en de dealer zelfs maar bij de dealer is die ook niet leverbaar. ik weet dat je 2 type tanken heb voor carberateur motor en injectie motor, deze tanken zijn dus zeg maar rechthoekig, maar nu komt het vreemde,onze tank die loopt aan de achterkant nog rond, en dan helemaal naar de reservewiel bak, en de reseve wielbak is ook kleiner als normaal. wie heeft zoiets vaker mee gemaakt? of weet waar wij zon tank kunnen kopen? misschien eventueel een goede gebruikte m.v.g frank |
|
||||
|
||||
Op www.artaparts.nl staat ie nieuw voor € 100,-....eentje voor injectie en voor carb.
|
|
||||
|
||||
goed lezen...........
ik heb toevallig zon tank net terug gestuurd omdat dat dus zon rechthoekige was. |
|
||||
|
||||
past de rechthoekige dan niet....excusues voor het verkeerde lezen
|
|
|||
|
|||
benzinetank
Hai
Heb laatst zo'n tank verkocht aan eentje van het forum wij hadden de verkeerde werd bij verkoop gezegd dat ie voor GTI I was maar was cabrio na 1990. Die jongen kwam uit Alkmaar en had daar op de sloop ook geinformeerd en die hadden er ook eentje liggen maar de mijne was goedkoper nou heb ik geen idee hoeveel sloperijen er daar zitten maar misschien voor jou het uitzoeken waard.... groeten Petra |
|
||||
|
||||
maar was dat zon tank met een ronding achterop? of was hij rechthoekig?
diti s dus zon rechthoekige een normale.. je ziet duidelijk rondom zon rand en de totale vorm is dan soort van rechthoekig. en er zitten een stuk of 8 sloperijen in alkmaar, maar ik zal de eigenaar even op pad sturen dan |
|
||||
|
||||
ik heb me laatst per toeval door een cabrio-bezitter (zijn cabrio is bouw+modeljaar `82) laten vertellen dat zijn auto, dus nog tot en met modeljaar `82 een kleine tank met max. 40 Liter capaciteit hebben zoals bij een gewone Golf 1, daarna kregen de Golf1-cabrio´s een tank met 55 liter tankvolume, daarom ook die kleinere reservewielbak, zo´n (55L)tank zal jij dus moeten hebben.
|
|
|||
|
|||
misschien heeft jeroen van golfcabrio.com forum nog wel een liggen... hijs van bolkutuning.nl
|