|
||||
|
||||
Ik wil iets meer PK's wat te doen ???
Ik heb dus een
Golf 1 1100 74.000 km gelopen ! Nu wil ik iets meer PK's maar dat moet gebeuren met deze motor ! Wat moet ik doen !!
|
||||
|
||||
Kop laten bewerken/flowen, andere nokkenstok, spaghetti spruitstuk, webers oid erop, ......
|
|
||||
|
||||
Ik vraag wat ik moet doen
Ik wil dit blok houden maar iets meer PK's !
|
||||
|
||||
Wat Jeroentjuh zegt is het voor de hand liggenst.
|
||||
|
||||
beetje voorbeeld nemen aan die bergcup golfjes...1100/1300
|
|
||||
|
||||
Naar de shell rijden en V-power tanken iets meer pk's alsje hun moet geloven
|
||||
|
||||
Quote:
jah of je benzine gaan mengen met octaan booster dit zal hij vast wel niet bedoelen met iets meer pk'tjes maar is het niet goedkoper om er bijv een 1.6 in te hangen |
|
||||
|
||||
serge pot?
|
||||
|
||||
Quote:
die kan hier wel goed bij helpen ja....setje motorfiets carbs en een inlaatspruitstuk... |
|
||||
|
||||
Ik wil er dus GEEN ander blok in hangen ! Ook al is dat goed koper ! Kan me niks schelen !
Ik heb contact gehad met serge na mijn vakantie maar eens verder informeren .
|
||||
|
||||
gelijk heb je
|
||||
|
||||
Quote:
krukas balanceren(of beter het hele onderblok), nokkenas, webbers, brandstof drukregelaar, andere injectie systeem, kop flowen, als het kan misschien grotere kleppen of andere kop, betere ontsteking, vliegwiel afdraaien, beter uitlaat systeem. |