|
||||
|
||||
foto's premiere fast and furious 3 bioscoop winschoten
leuke avond,veel bekenden en mooie auto's
hier een kleine impressie de rest van de foto's staan op www.vwteampg.nl onder foto's diversen have fun |
|
||||
|
||||
hahahahaha m`n vriendin had dit geweldig gevonden.........
|
||||
|
||||
Heeerlijk dit , zo'n types hangen altijd meteen aan je bumper en als ze je dan inhalen dan kijk je eens naar hun auto en moet je lachen en dan kijken ze altijd je heel stoer aan, en menen ze dat je het een stoere getjoende auto vind... NEE EIKEL IK LACH JE UIT OM JE GARE KUTKETEL.... sorry moest er ff uit...
|
||||
|
||||
Vind het er ook maar gaar uitzien... Dikke verstralers erin Helemaal super
|
||||
|
||||
LOOL @ Berserker
wel heeeel klein beetje overdreven kleurencombi's hé |
|
||||
|
||||
Quote:
Sooow true
|
||||
|
||||
hahaha ik kijk altijd naar zulke wagens onderweg omdat ik ze zo lelijk vindt.. en inderdaad ze kijken dan alsof ze willen zeggen... jaaaa had jij ook wel gewild zo'n gave bak he knul ?!
|
||||
|
||||
Echt vet ja Last edited by Dubweiser : 31-07-2006 at 14:19. |
|
||||
|
||||
hey gadver...auto`s in de film zijn vele malen mooier ..alleen een amerikaan met oosters blok vind ik wel ver gaan
|
|
||||
|
||||
@ wegkrijger nu moet je me toch eens zeggen waarom je hier foto's van maakt...
36 kleuren en bumpers met kippegaas , maar gewoon totaal niet verlaagd
|
||||
|
||||
Quote:
Whahahahaahaha ja goeie |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat snap ik nou dus ook nooit Al het echt in je (LELIJKE) auto steken maar verlagen? Al zou zo een kippengaas hok een stuk lager liggen zou het mischien nog een stukkie knapper worden.(Mooi zal t nooit zijn...) |
|
||||
|
||||
Als we er 1 tegen komen wordt er altijd in koor geroepen "HOKKK"
|
||||
|
||||
tepperware ook was aanwezig zie ik
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn leven bestaat uit feauteau's maken van auto's en dit dan posten op elk forum wat er ook maar bestaat op het wereld wijde web
|
||||
|
||||
Quote:
dit viel mij ook al op, en niet alleen ook van auto's maar ook van tanks, vliegtuigen endergelijke, ik ben nogaltijd aant wachten wanneer het verslag van dagje dolfinarium Harderwijk erop komt
|
||||
|
||||
Lol
|
||||
|
||||
Quote:
er is meer dan de bekrompen wereld die vw heet... en dagje dolfinarium hardewiijk kan geregeld worden hoor.. ben der dit jaar al geweest ik maak foto's van evenementen.die zet ik op internet om ze met iedereen te delen. niet iedereen gaat naar die events toe dus kunnen ze via de wondere wereld die internet heet toch even kijken wat ze nou wel of niet gemist hebben als ze willen. ik een geheel vrije keuze of je ze bekijkt of niet. in jullie geval is het om te laten zien wat voor superieure auto's jullie wel hebben in vergelijking met bovenstaande wagens.. schaam me er gewoon voor dat ik vw rij als ik jullie reakties hier lees.. @ vw leusden.als je iemand niet kent moet je niet gaan oordelen over de persoon.. zeg ook niet tegen jou toch dat jouwn leven bestaat uit het commentaar geven en bekritiseren van andere mensen...en het tentooonstellen dat jij de ultieme vw man bent in vergelijking met anderen... |
|
||||
|
||||
Quote:
ben is een hele nette aardige fijne vant die nou eenmaal een andere vorm van autostylen heeft dan de mensen op het volksforum.. hij is net zo fanatiek met zijn auto en zijn club als ieder ander van jullie.. |
|
||||
|
||||
het is idd maar waar je van houd !
Het is ook mijn stijl niet maar als diegene het nou mooi vind ! Zo heeft iedereen zijn eigen smaak !! Bij ons in het dorp houden ze ook wel van spoilers en dergelijke. Er rijdt een civic coupe (of hoe je zoon ding mag noemen ) en das een 2f2f spoiler auto ! Maar wel een mega strakke auto , waar die jongen veel centen in pompt ! Ik zeg altijd tegen Marijke als we hem tegen komen , mocht ik omslaan en 2f2f gek worden wil ik die auto !! Super wagen , maar niet mijn stijl . Ik denk dat veel mensen uit de "vw scene" daar een voorbeeld aan mogen nemen ,gewoon een nette en zeer strakke auto maar dan met spoilers !