#1
|
|||
|
|||
probleem met starten HELP!!!!!!!
heey
ik heb een probleem met mijn golf 2 1.3 Hij was mij een paar keer uitgevallen tijdens het rijden. Ik heb er toen iemand bij gehad en die deed een draadje in de stekker van de ontsteking en maakte dan extra massa. Na een paar keer starte de auto weer. Nu viel die laatst weer uit, en toen zei hij gooi er maar een nieuwe ontsteking in. Ik heb er gister dus een nieuwe ontsteking in gedaan maar nog steeds hetzelfde probleem :S. wel start hij weer met dat draadje maar valt daarna ook snel wel weer uit. Wat zou dit kunnen zijn?? De auto staat nu al een tijd stil en wil er graag weer in rijden. dus alle hulp is welkom :P |
#2
|
||||
|
||||
Ergens slechte massa?
__________________
Your Signature |
#3
|
|||
|
|||
jaa ik weet het niet, maybe iets anders wat met de ontsteking te maken heeft??
|
#4
|
|||
|
|||
help?!?!?!?
|
#5
|
||||
|
||||
IK had het zelfde, het was me hall voeler. Maar die zit in je onsteking, dus als je die vervangen heb zal het daar niet aan liggen. Tenzij die nieuwe ook kapot is.
Misschien dat ontsteking travo, wat in je paravaanbak zit, op je regelapperaat ( Bij NZ teminste)
__________________
Your Signature |
#6
|
||||
|
||||
Waar naartoe maak jij die extra massa ?
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#7
|
|||
|
|||
Quote:
aan de ontsteking zelf. beetje lags wrijven als iemand anders start, en dan pakt die em af en toe wel |
#8
|
|||
|
|||
Quote:
Wat versta jij daar onder?
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#9
|
|||
|
|||
nieuwe ontstekingunit :P
|
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Middelste pin van je hall-sensor aansluiting is massa, daar doe je hem op neem ik aan en het andere eind steek je in een potje potgrond ? met andere woorden: op het antwoord dat jij gaf is geen pijl te trekken Iets specifieker zou best mogen.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#11
|
|||
|
|||
Middelste pin van je hall-sensor aansluiting is massa, daar doe je hem op neem ik aan!!
ja dat klopt, en dan het uiteinde van dat draadje wrijf ik mee langs het ijzer van de ontstekingunit. |
#12
|
|||
|
|||
Quote:
denk dan dat het probleem in de stekker zit. slecht massa contact,draadbreuk net bij de stekker |
#13
|
||||
|
||||
Op je ontsteking zit nog z'n loos "moedertje" aansluiting. Dan maak je hem als noodoplossing tijdelijk daarop aan massa. Kan je rustig kijken waneer je er tijd voor heb.
__________________
Your Signature |
#14
|
|||
|
|||
@golf mkII 16v
dat d8 ik ook. maar ik heb er net een compleet nieuwe ontsteking op zitten, dus dan zou die het nu moeten doen :P @vw dennis Het is niet zo dat de auto dan meteen start, ik moet dan een aantal keren contact maken met dat stekkertje :S |
#15
|
|||
|
|||
[QUOTE=vinyard]@golf mkII 16v
dat d8 ik ook. maar ik heb er net een compleet nieuwe ontsteking op zitten, dus dan zou die het nu moeten doen :P Niet als er een breuk in de kabel zit. Wat ik bedoel is de draadboom van de ontstekingsmodulle naar de ontsteking. Dat daar een breuk inzit. |