|
||||
|
||||
Even mijn golf voorstellen
ik ben nu al geruime tijd actief op dit forum . Maar heb mezelf en mijn golf nooit fatsoenlijk voorgesteld
Ben dus Mark kom uit het zuiden van limburg 21 jaar en rijd mijn golfje al vanaf oktober het beestje is van mei 85 is een 1.3 4bak heeft nu 120000 gelopen maar ik kocht hem in deze toestand Toen heb ik van black devil op het forum een mooi supersport schroefsetje gekocht toen stond ie er al zo bij en eergister heb ik dan de ats classic eronder gegooid met 175-50-13 eromheen en staat hij er in deze toestand erbij hij gaat nog iets omlaag maar dat komt nog wel eerst maar eens naar mania met de ketel nou laat jullie meningen maar komen Last edited by Stijn : 28-07-2006 at 20:20. |
|
|||
|
|||
haha echt te vet ziet r echt super uit......
Ga zo door.... Kom deze week wel s kijke naar je nieuwe velgjes..... |
|
||||
|
||||
Ziet er goed (laag) uit Mark. Heb je ook nog ff een pica vanaf de zijkant met je nieuwe wieletjes ??
Grtz......... LRR
|
||||
|
||||
niks meer aan doen mooie wagen zo
|
|
||||
|
||||
ziet er goed uit
|
|||
|
|||
Mooie bak geworden, ziet er goed uit !!!!!
|
||||
|
||||
dank u dank u
Zal zo spoedig mogelijk pics maken van de zijkant. Maar hij gaat nog iets omlaag voor ongeveer 1 en achter 2cm. En ben er vandaag achtergekomen: hij ligt niet helemaal recht achter. Rechtsachter ligt hij iets hoger dan linksachter maar das werk voor morgen. Last edited by Stijn : 31-07-2006 at 10:11. |
|
||||
|
||||
waar ergens uit t zuiden van limburg kom je?
is deze foto niet in de buurt van Nijswiller gemaakt??
|
||||
|
||||
Ziet er gaaf uit met adt schroefsetje...
|
||||
|
||||
@ Berserker kom uit stein kort bij belgische grens
en die foto is gemaakt ergens in een veld in elsloo |