|
|
Thread Tools | Search this Thread |
#1
|
||||
|
||||
extreem verlaagde auto's; waar op letten bij bevestiging wielophanging e.d.
om dit probleem te voorkomen voor de mensen wie hun auto extreem willen verlagen
een kameraad van me heeft zijn corrado op het uiterste verlaagt carterstop ongeveer 2 cm boven de grond hij heeft er een schroefset onder van supersport meende ik met de stugste veren wat er zijn gemonteerd hij rijd met porsche c2 velgen met adapterplaten wat is er precies gebeurt nou hij reed ongeveer 50 km/h de 2de dag dat alles gemonteerd zat. en het linker voorwiel knapte stomweg af op de bouten tussen de adapter en de remschijf. alles zat gemonteerd met 12.9 bouten. maar de et waarde van de velgen klopte niet dus haden we spoor verbreders gemonteerd tussen de schijfrem en de adapterplaat. nu kan het 2 oorzaken hebben we hebben de bouten van de adapter plaat niet vast gedraaid me momentsleutel. maar gewoon goed was gezet of er kunnen geen spoorverbreders tussen de remschijf en de adapter plaat alles gaat nu weer gemonteerd worden maar dan met spoor verbreders tussen de adapterplaat en de velg kan dit jah of nee kun je adapter platen monteren met spoor verbreders het gaat hier wel om een 200+pk sterke corrado g60 met ongelovelijk veel trek kracht onderin maar dan nog mogen de bouten niet zo maar afknapen het waren nieuwe 12.9 bouten om te verkomen dat iemand anders dit ook overkomt open ik dit topic en om jullie meningen te horen omdat ik me goed kan voor stellen als je een setje velgen koopt waar niet de juiste adapter platen bij zitten (juiste et-waarde) dan dit op te lossen met spoor verbeders omdat deze gewoon een stuk goedkoper zijn ik hoor het graag |