![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zet mijn rolbeugel voor jetta 1/golf 1 te koop. Past met zetels in de wagen dus je moet je interieur niet slopen
![]() prijs: 350€ ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Is dit de complete beugel?
Is hij van alu of staal? Hoe maak je de andere kant vast,want ik zie geen bevestigings-stukken zitten?! Heb je meer foto,s? |
|
||||
|
||||
![]() Hij is achter afgezaagd, heb daar weleens een foto van gezien. Eindigd boven de hoedenplank.
|
|||
|
|||
![]() Een showbeugel dan als je het zo wilt stellen.. bij deze up.. prijs bespreekbaar
|
|
|||
|
|||
![]() Bestaan hier geen regels waar men de vraagprijs respecteert en niet reageert indien deze teveel blijkt ?!
"Showbeugel" als je het zo wil stellen. Waarom steek je een rolkooi? Ik dacht toch niet omdat je van plan bent volgend seizoen mee te doen aan de bergcup?! Voor het beeld dus, anders gezegd; show. De kooi zit vast achter de voorzetels in de bodem. Achteraan geblokeerd op de hoedenplank, geloof me, zat zo vast als iets in die jetta 1. @plurie: Als ze op marktplaats goedkoper staan, ga ze daar dan kopen ?!!! Sorry maar moest er uit. Cheerz |
|
|||
|
|||
![]() past deze ook in een golf 2?
|
|
||||
|
||||
![]() Topic titel aangepast zodat daar niet meer over gediscussieerd hoeft te worden .
|
|
|||
|
|||
![]() Bedankt crew.
Er kan over de prijs gepraat worden denk ik, vraag de verkoper... Of hij past in golf 2? Het zal vermoedelijk wel, mits wat aanpassing past alles? Dit geeft het in de wagen. Ik geloof dus wel op meerdere modellen passend. and ![]() Komen passen mag altijd, regio Kortrijk / W-Vlaanderen / BE Last edited by Stoffe : 23-11-2006 at 19:27. |