#1
|
||||
|
||||
20v kop op KR
hallo,
wie heeft hier ervaringen mee en kan me er wat meer over vertellen. heb namelijk gelezen dat bepaalde type's 20v koppen pas te maken zijn op een kr. hoop dat iemand me meer info kan geven |
#2
|
|||
|
|||
je kunt ze allemaal pas maken, of het nuttig is ,is een tweede..
Naar wat ik zo gehoord heb is de ADR de beste kop voor een zuiger.. Dan zul je een paar oliekanalen dicht moeten lasse, en 1 oliekanaal aan de voorkant moet iets bijgewerkt worden. Op golf1.info staat eea wel beschreven.. |
#3
|
|||
|
|||
Waarom dan niet meteen een 20v blok, scheelt je een hoop
verbouwen
__________________
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 |
#4
|
|||
|
|||
misschien omdat de 827 blokken stabieler en goedkoper zijn..
|
#5
|
|||
|
|||
Quote:
Weet niet wat je met stabieler bedoeld, maar de 20v blokken zijn vrij betrouwbaar indien goed onderhouden. Goedkoper is het misschien wel, maar of al dat gemix en aanpassen van onderdelen de betrouwbaarheid ten goede komt is de vraag.
__________________
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 |
#6
|
||||
|
||||
oke, weet voorlopig even genoeg nadat ik info heb gevonden via golf1.info en andere sites.
|
#7
|
||||
|
||||
Denk dat als je serieus vermogen wil gaan draaien dat de aanpassingen aan een 16V of 20V onderblok gelijk zijn, of in ieder geval net zo kostbaar Zou je eens aan MelG60 of Sipke moeten vragen, die draaien leuke vermogens
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|