|
|||
|
|||
t2a 69 mellie
Sow, het moest er eens van komen...
heb een t2a gekocht ex brandweer bus uit 1969, nog ERG hard... ga hem nu eerst ff invoeren en apk, en daarna strak maken + rollen... foto's komen wss nog! en vragen zijn er al genoeg! plannen: verlagen natuurlijk... en strak maken! that's about it... Last edited by MellyVille : 15-06-2006 at 12:40. |
|
||||
|
||||
Hehe, ik dacht waar blijft het officiele persbericht toch...
FOTO'S!!!!!
|
||||
|
||||
w000t
|
|
||||
|
||||
Hey, Melv, top man! Maar ja, foto's willen we zien
(BTW: als het een originele brandweerauto is, waarom laat je hem dan niet in die kleur? Kun je ook leuke rat/oldskool van maken )
|
|||
|
|||
ja is van de freuwillige feuerwehr geweest, die hebben hem 22 jaar gehad..
sja, oldskool moet ie sowieso worden, maar rat is misschien een beetje zonde en hij moet wel ff overgespoten of gerollerd worden... ik zal vanavond eens kijken voor foto's... |
|
||||
|
||||
Vet Mel!
Ben erg benieuwd naar de foto's.
|
||||
|
||||
Tof mell, as weekend Budel, ik is er en jij?
Grtzzz Steeph
|
||||
|
||||
cool hoor melvin
ben benieuwd naar de foto's |
|
||||
|
||||
stoer joh! T2a's zijn erg leuk!!!
Oldschool??????? T2a is toch zowieso al aardig oldschool.?
|
|||
|
|||
ja idd, hij zal dus redelijk stock blijven, maar dan erg netjes en beetje lager...
ik ben waarschijnlijk zondag op budel, wie nog meer? ik ga iig flink foto's maken en onderdelen scoren! en dan (als het kan) volgende week invoeren en apk! Last edited by MellyVille : 31-10-2006 at 19:26. |
|
||||
|
||||
Damn! ziet er zo leuk uit
|
|
||||
|
||||
hehe!eindelijk pics!!super hoor!gefeleciteerd!
en keep posting pics! |
|
||||
|
||||
aah vandaar je pm-etjes...ik had alles verwacht maar niet zoiets...super! veel plezier ermee !
|
|
|||
|
|||
edited
Last edited by MellyVille : 31-10-2006 at 19:26. |
|
||||
|
||||
Je zou Peppie even kunnen pm'men over de banden. Hij heeft ook 14" op zijn T2a, maar ik geloof dat hij dat niet zo top vind (met lagere bandjes). Die bus van hem schreeuwt op de snelweg de longen uit zijn lijf (zijn zijn eigen woorden). Hij stapt volgens mij hierom ook over op 15".
Voor de rest gefeliciteerd met je bus! Maak er wat moois van! Edit: Hier is Peppie's bustopic.
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 16-06-2006 at 07:22. |
|
|||
|
|||
passen die wieldoppen nog als ik overstap op 15inch? en wat kost een velgensetje zo gemiddeld? kan er op budel wel ff naar kijken natuurlijk...
EDIT: peppie heeft 195/55 rondom zie ik... 185/65/14 achterop zou dan al een optie zijn Last edited by MellyVille : 16-06-2006 at 07:31. |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd man!
|
|
||||
|
||||
Een PEB-lookalike, goed bezig!
Je kunt natuurlijk gewoon originele 15" kevervelgen monteren, die kosten erg weinig. Kun je je eigen wieldoppen blijven gebruiken. Al naar gewenste look oude roestige, of deze restaureren. Ook zou je 356 wielen kunnen gebruiken (soortgelijk maar met openingen). Kijk eens rond op Budel voor de verschillende smaken! Tip: lelijke ramen dichtlassen! Maak er weer een echte kastenwagen van, superauto's!
KCN regio Fryslân Last edited by Zeend : 16-06-2006 at 09:20. |
|
||||
|
||||
Goed bezig! Toevallig ga ik zo even naar hot rod in doesburg, zal wel eens kijken wat 15 inch staal daar gaat kosten.
|
||||
|
||||
stoer ding man...
kheb je trouwens toegevoegd op msn...