![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag ff heen geweest samen met een maat omdat mijn brandstofpomp bijna overleden is. Wij vinden een 16V die net binnen is, accu er nog in brandstofpomp klinkt prima. Ik kijk nog even verder, zitten Eibach stabilisatorstangen onder. Maat belt de eigenaar van de sloperij, die kennen wij goed. 50 pleuri voor het hele zooitje, kijk dat zijn nog eens prijzen!
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
|||
|
|||
![]() Welke sloper is dat als ik vragen mag?Klinkt allemaal goed.
|
|
||||
|
||||
![]() Goede sloperij vondsten make my day
|
|||
|
|||
![]() Het komt niet zo vaak meer voor hier in Enschede dat er vers vlees op het menu staat. Er zijn trouwens ook behoorlijk wat aasgieren die er meteen opduiken. Een keer mazzel hebben maakt je dan wel echt gelukkig!
|
|
||||
|
||||
![]() Dat is idd wel mazzel hebben
|
||||
|
||||
![]() Meestal weten de slooperijen zelf ook wel wat in trek is en halen ze dat eraf en vragen ze er schandalig veel voor.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik vond toevallig laatst op me vaste sloop een vortex (geloof ik dta je dat zo schreef
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() votex, vortex is een vw forum
![]()