|
||||
|
||||
Leuk bussie
.. to piss off the purists who think stock is God and the rest of the busworld is Satan
Voor de rest weet ik er niks van helaas .. |
|
||||
|
||||
Busje IRL mogen aanchouwen op de "vwclassics" in de USA
Echt een hele dikke bus........alleen wat je zegt: to piss off the purists who think stock is God and the rest of the busworld is Satan Er is een topic over op the samba....kan m alleen ff niet zo snel vinden !
|
||||
|
||||
allememachies,dikke blower erop maar geen wheeliebar??
zal niet echt trekken zeker................. |
|
||||
|
||||
Trekken ? Ik denk dat hij het te druk met sturen heeft
Geen idee hoeveel pk's dit apparaat heeft en of een wheeliebar nodig is |
|
||||
|
||||
Hij heeft iig al iets geraakt met de voorkant Waar is die zaag btw voor???
Hadden die gasten die die motoren inelkaar maken in the USA (American chopper) ook niet zo'n "web"-style???
|
||||
|
||||
Toch wel cool, dat Taigagrün!
Een setje ramen lijkt me trouwens wel fijn, brrr!! Jens
|
||||
|
||||
Tsja... wel een "crazy" ding iig.
Mooi, kan ik toch niet zeggen, maar 1 ding is zeker een hoop mensen over de zeik had hij er wel mee ja, en daar kan ik dan ook wel weer om lachen! Hier nog wat linkies: - Zie hier al de foto's van de eigenaar van die bus... tevens behoorlijk wat foto's van dat project! En er was idd een topic van het project... maar die kan ik ook niet meer vinden?!? En natuurlijk nog wat foto's, ook ik heb hem namelijk op de 'VW Classics' i.r.l. mogen bekijken!: Meer op www.AirMighty.com