|
||||
|
||||
fotoshoot jetta1
Nou op de heenweg naar de VWMovement meeting kwam wij dus een hele oude,op het eerste gezicht, fabriek tegen. Dit bleek later een loods te zijn waar ze treinen opknapten en/of onderhoud deden.
En dit is natuurlijk een super lokatie voor een mooie photoshoot, dus daar moesten we maar na de meeting ff langs gaan. Het miezerde de hele dag al dus wij waren wel een beetje uitgekeken op de meeting en wilde dus maar even een shootje gaan maken. Op naar de loods en het hek bleek gewoon open te staan tot onze verbazig dus dat was helemaal super, we konden alleen niet naar binnen zonder kleine sloop werkzaamheden :lol: Dus hebben we even een shoot gemaakt van de Jetta MK1 van Pascal (heineken op dit forum). Bij deze dus de mooiste foto's van de shoot, heb er een sepia filter overheen gedaan zodat het de echte oldschool look krijgt. |
|
||||
|
||||
super plaatjes, die velgen staan hem erg wijs
|
||||
|
||||
Super netjes die fotos van je wagen. En idd die velgen staan hem ZEER netjes...!!
|
||||
|
||||
Ik vind die bruine gloed over de foto's ook wel donders gaaf staan! Die eerste is ook mooi van dat kontje
|
||||
|
||||
Mooie locatie, mooi auto. Wielen zijn lekker 'anders' en staan goed moet ik zeggen! Klasse.
|
||||
|
||||
bedankt voor jullie reacties mannen. |
|
||||
|
||||
Netjes hoor
Mooie foto's op een leuke lokatie |
|
|||
|
|||
MOOIE PICA'S !!!!
en een super locatie !! |
|
||||
|
||||
dat noem ik nou oprecht een mooie jetta
|
||||
|
||||
very nice.
rene |
|
||||
|
||||
ook nog een paar pics met arnout zijn auto erbij.
|
|
||||
|
||||
Supermooie locatie!