|
|||
|
|||
Us Audi A8 winterfelgen
Ik ben aan het twijfelen om mijn velgen van de golf weg te doen
Betreft een set audi A8 us winterfelgen Eerste & laatste stap verdicht + vernis erover , perfect gedaan bij gold creations 4 nieuwe centercaps + reserve kapje Herboord van 5x112 naar 5x100 , maar geen overlapende gaten en 5x112 is ook nog aanwezig dus multisteek Liggen Dunlop SP Sportmaxx 195/40/16 Banden op in goeie staat velgen zijn in perfecte staat , een setje zoals deze kom je niet gauw tegen Prijs 1650€ lijkt veel , maar als je ziet dat stino zijn set voor 700€ te koop stond met werk aan zonder banden niet herboord en niet verdicht lijkt het mij een eerlijke prijs Last edited by teaz : 22-06-2010 at 16:17. |
|
|||
|
|||
wat is de ET waarde
|
|
||||
|
||||
volgens mij ET45 nico!
|
|||
|
|||
Was ik ook inmiddels achter
Er staat nog een setje te koop daar stond het bij |
|
|||
|
|||
Idd de ET is 45
Set in deze staat vind je echt niet , + centercaps zijn normaal niet meer te verkrijgen deze is compleet! |
|
|||
|
|||
up!
|
|
||||
|
||||
Is het niet zo dat blanke lak slecht hecht op een verdicht oppervlak? De poriën waar de lak normaal aanhecht zijn immers dichtgemaakt.
|
|||
|
|||
De blanke lak hecht goed er op
het enige probleem dat kan voordoen is als er steenslag op komt dat de blanke lak begingt af te pellen , maar denk dat dit bij de meeste velgen is ... Velgen zijn alle 4 schade vrij + blanke lak is overal perfect! |
|
|||
|
|||
Velgen mogen weg voor 1250€ !!!!! staat juist een nieuwe band op andere was binnekant was weg gesleten !!!
zo stonden ze onder mijn vr6 |
|
|||
|
|||
Up!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Eventuele ruil met bbs RS of RM mogelijk!
grtz |
|
|||
|
|||
Ook zonder banden mogelijk!!
|
|
|||
|
|||
Doe me een bod!