|
||||
|
||||
BBS RS 15x8 ruilen tegen 15x7
Heb het wel gehad met aanlopen achter etc en het niet lager kunnen leggen van de auto. Dus ik zoek iemand die ook BBS RS velgen heeft met een zwart hart die 2 7" brede velgen wil ruilen tegen mijn 2 8" brede velgen. Velgen van mij zijn proffesioneel gespoten in glans zwart en hebben nieuwe verchroomde boutjes. Randen zijn afgedraaid en hebben nu geen stoeprandschade, netjes gepolijst en op een enkel krasje na nog in perfecte staat.
Wil dus alleen ruilen als de velgen 100% goed zijn, er geen kleurverschil is en er ook nieuwe verchroomde boutjes etc inzitten. Banden kunnen mee verkocht worden, maar ik hoef geen andere merken of maten op de velgen die ik krijg. Op mijn velgen zitten Toyo Proxis T1-R 195/45 banden die 1500 km gerolt hebben dus zgan. Als er geen geschikte ruil is moet ik maar overgaan op demontage en andere randen erop gooien, maar ik probeer het liever eerst zo. |
|
||||
|
||||
je schrijft (aanlopen achter)
ik neem aan dat je geen 7j achterop wilt leggen. |
|
||||
|
||||
stuur ff pm naar sixpack, miss kan hij wat voor je doen
|
||||
|
||||
Quote:
de 8j bvelgen achter lopen aan en die wil hij ruilen tegen 7j velgen.. misschien beter andere ringen kopen? smallere buitenringen? lijkt mij makkelijker om te vinden dan iemand met precies dezelfde velgen in zelfde kleur+zelfde boutjes...
|
||||
|
||||
sja ... ik heb dr 5 liggen ..
maar beste kun je de 8 j randen verkopen ..... en dan bij mij nieuwe kopen bv , ( heb ze zo liggen ..) niet om verkoop praatje te houden , maar dat lijkt me de beste oplossing .. maar 7.5 miss dan ? |
|
||||
|
||||
heb je nog knappe standaard ringen liggen peter?
|
|
||||
|
||||
Heb je nu al bumpstops geprobeerd dan?
|
|
||||
|
||||
ik heb wel interesse in deze set anders... als je ze wilt verkopen...? Maar daar zit je niet op de wachten neem ik aan?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Lieuwe!!! ,zet er toch gewoon een set bumpstops onder ,ik rij er al jaren mee ,met beide jetta's ,en die liggen super op de weg ,dus daar hoef je het niet voor te laten !
Hoe denk je dat al die andere super lage golfjes zo laag kunnen met die brede velgen ! Bumpstops heb je voor zo'n 20 euro (ja ze zijn er goedkoper ,maar die liggen er in een jaar onderuit....) Probeer het gewoon een keer ,en als je comfortabel wilt rijden ,sja ,koop dan maar een andere auto Rij anders eens een keertje mee in één van mijn jetta's ,dan kun je zelf voelen hoe het met bumpstops rijd.
|
||||
|
||||
amen
zonde van deze stoere velgjes! |
|
||||
|
||||
dus topic closen ?
|