|
||||
|
||||
golf 1 project
na een hele tijd wat kijken en schrijven op dit forum wou ik mijn golf project
ook even laten zien 1 probleem ik krijg de foto s er niet op wie kan mij daar bij helpen. |
|
||||
|
||||
bij deze site op "Gallery" klikken, en vervolgens op "Upload picture", vervolgens kun je dan met de browser een foto van je computer downloaden en hier plaatsen.
|
|
||||
|
||||
in de link tussen [IMG] plaats hier je link [IMG] plaatsen
|
|
||||
|
||||
ik krijg er dan wel een foto voor maar ik krijg hem niet in dit topic.
sorry mijn computerkennis is niet zo best |
|
||||
|
||||
iemand nog meer suggesties
|
|
|||
|
|||
Quote:
Met je rechter muisknop klikken tot het IMG balkje blauw wordt en dan met knippen en plakken in het topic zetten. Mij lukte het eerst ook niet maar als je het eenmaal door heb is er niets aan. |
|
||||
|
||||
zal het straks even proberen bedankt voor de info
|
|
||||
|
||||
Quote:
heb ik ook weer wat erbij geleerd, ik had me altijd die codes overgeschreven in een topic, zoals DeNB3rt al zei, beginnend met [IMG] en ook daarmee eindigend, en alles wat daar tussenin zit, was te veel werk..... |
|
||||
|
||||
Dit is de pagina waar je foto staat in de gallery: http://www.volksforum.com/albums/sh...hp?i=19444&c=20
Onder de foto staat een rijtje gegevens, wie hem gepost heeft, hoe vaak de afbeelding bekeken is, afmetingen e.d. In datzelfde rijtje staat ook dit: BB Image Code: De link die daar achter staat heb je nodig om een foto in dit of een andere topic te plaatsen. Kijk maar, ik heb hieronder de link geplakt: Er staat dus dit (zonder spaties!!!) [img] http://www.volksforum.com/albums/fi.../folkert006.jpg [/img] Zo kun je dus ook andere afbeeldingen die op het internet staan linken. klik gewoon met je rechtermuisknop op de foto en dan op eigeschappen. Kopier vervolgens het adres [URL] zo heb ik dat net gedaan op de website van www.google.nl met het logo wat bovenaan de pagina staat: Maar het is een mooie projectkar! |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar sluit ik me bij aan! |
|
||||
|
||||
ziet er op foto erg goed uit!
|
|
||||
|
||||
hij is ook super netjes maar nog niet helemaal af. Heb nu eerst dit weekend dorpsfeest daarna ga ik proberen meerdere foto s te laten zien.
|
|
||||
|
||||
ik heb weer wat foto s in de gallery gezet zou iemand ze hier even voor mij willen
plaatsen want my lukt het niet, eind deze week krijg ik hulp bij het foto s plaatsen. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
he dank je eve wat pics voor en na de verlaging
|
|
|||
|
|||
Alstublieft
Maar ik gooi altijd het forum 2 X open, dan doe ik bij de ene het fotogallery open klik en bij die andere mijn topic Op je fotogallery ga je naar beneden dan zie je BB image code met je linker muis knop maak je helemaal blauw ( linker knop vast houden en slepen ) met de haakjes er bij [.................................................. ...................] is dit helemaal blauw dan met je rechter kopiëren. Dan ga je naar je topic, en dan met je rechtermuis knop plakken. Groetjes Patrick |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Folkert,dit gaat helemaal goed komen.
Wat zijn de plannen? Groeten Jan. |
|
||||
|
||||
Mooie Mk1, velgjes achter net zo mooi schoon..voor ook nog even denks, komt wel goed dit project, ga hem zeker volgen ! Succes ermee !
|
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit!
Veel succes ermee |
|
||||
|
||||
nou het is gelukt |