![]() |
|
||||
|
||||
![]() als ik gewoon op de snelweg rij heb ik nergens last van kom ik bij het stoplicht en rij ik weer weg ook niet
maar moet ik wat langer wachten of rij ik rustig door de stad dan begind de auto te schokken en stoten wacht ik dan even is er niks meer aan de hand ik zelf zit te denken aan temperatuur sensor heb de search al gebruikt maar kan niks vinden ik hoop dat juliemij meer duidelijk heid kunne geven |
|
||||
|
||||
![]() niemand
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
106 graden van je olie?? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jah 106 graden op de mfa handel olie dus das cker en om en na bij de 3 kwart koelvloeistof maar dat weet ik niet cker zal ik de volgende keer dat hij het doet op letten en ik gooi er de laatste tijd vpower in daar wordt hij volgens mij warmer van als met 98 kan dat klopen |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nah de olie temperatuur is dus redelijk laag, ik denk eerder dat je mengsel ontregeld is. Te arm mengsel zorgt voor hogere temperaturen. Ik zou er maar eens een CO meting op los laten.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oke thanxs zal ik dateven laten doen maar hij heeft het bijna nooit en normaal gesproken blijft de temperatuur vrij laag komt niet boven de 102 |
|
|||
|
|||
![]() [herhaling aan] Dat kan kloppen, want wat Fred zegt; met een armer mengsel wordt de motor ook warmer... [herhaling uit]
Ik heb dit effect dus ook als ik zomaar aan de CO-stelschroef ga draaien.
|
||||
|
||||
![]() dan moet ik dus aan de stel schroef op de spinnekop draaien
met imbus welke kant op dan links om of rechts om |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet je eigenlijk ff doen terwijl de CO meter in de uitlaat zit...
|
|||
|
|||
![]() ...anders heeft het inderdaad weinig zin.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan zal ik hem maar is fijn naar de garage brengen eerst nog even vanaaf af wachten de monteur zou nog een jonge vragen wie erg veel verstand heeft van deze blokken en zijn baas nog veel meer hopen dat hij me verder kan helpen |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En als je je wagen wegbrengt: probeer dan wel normaal Nederlands te praten, anders begrijpen ze je Cker niet ![]() ![]() IK moest ook eerst meerdere keren lezen voor ik begreep wat je nou bedoelde... Turbotaal of hoe dat ook moge heten is lastig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dislectie probleempje hier aan deze kant maar zal proberen volgende keer duidelijker te zijn |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das Logishhhhhh ![]()