|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Seat ibiza ontsteking system porsche ( ik probeer het maar op deze manier)
Hallo,
Ik ben op zoek naar een ontsteking van een Seat ibiza, system porsche met vacuumvervroeger, deze wordt meestal gebruikt bij ombouw naar 1.8 16v met webers. Het is dan wel geen vw onderdeel, maar ik ben drie slopen afgeweest bij mij in de buurt en niks kunnen vinden, daarom probeer ik het maar even op deze manier. Ik hoop dat iemand mij hieraan kan helpen... Gr Tim |
|
||||
|
||||
Upje..
|
|
||||
|
||||
Zoek ff naar een ibiza chrono,
|
||||
|
||||
Quote:
Daar heb ik dus inderdaad naar gezocht, waren allemaal system porsche motoren. Maar alleen 1 daarvan had een vacuumvervroeger . En die ontsteking was dus kapoet. |
|
||||
|
||||
Zitten die ook op BX-en en snellere 205jes, of is dat de originele 16V zonder vacuümvervroeger? Weet het ff niet zeker...
|
||||
|
||||
Oude types Ibiza's zie je niet meer op de weg, en ook niet meer op de sloop. Spul is er niet zoveel meer denk ik . Type loopt vanaf '85. En in '90 hadden ze al geen vacuumdoos meer...
|
|
||||
|
||||
Ja juistem, daarom is er zo moeilijk aan te komen helaas pindakaas.. Niet iemand die er nog 1 weet bij hem in de buurt op de sloop?
|
|
||||
|
||||
jep ik weet er nog 1
|
||||
|
||||
Hmm, ik zie dat je helemaal in eindhoven woont. Superver voor mij ik kom uit Zeeland. Kunnen we iets afspreken dat jij hem er voor mij afhaalt voor een vergoeding uiteraard?
|
|
||||
|
||||
Nog wel een nieuwe bij me pa opt werk. Maar helaas zonder de rest.... |
|
||||
|
||||
heyyy dat maakt opzich niet uit, de rest kan ik zo overnemen van die andere ontsteking die kapot is neem ik aan... Grondplaatje rotor verdelerkap e.d.. Wat wil je ervoor hebben? En heb je mss ook een fotootje of een beschrijving van de andere kant van de ontsteking, zodat ik zeker weet dattie op me nok past.. Pb me maar
Last edited by TimMK1 : 28-06-2006 at 20:44. |
|
||||
|
||||
Ik zal pa es ff vragen of hij dat kan nakijken...
|
|
||||
|
||||
Okidokie bedankt alvast!
|
|
||||
|
||||
Nog op zoek..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jah sorry . Pa heb nog niet gekeken! Kstuur hem er maandag achteraan! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ennn? Ben je al wat wijzer?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Uhh jah niks wijzer, maar weet wel dat ie weg is. Sorry, is dus tussen nu en 3 maand terug verkocht. Sorry voor het lange wachten, en valse hoop! |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha oke maakt niet uit.. |