|
||||
|
||||
kap/ding op achterruit
Nog nooit gezien en ik vind het er wel cool uitzien. Iemand meer info over deze dingen en waar ze te koop zijn? en hoe noem je nou zoiets? |
|
||||
|
||||
lamellen ding heet zoiets ongeveer haha
maar ik vind het ook supercool uitzien. Iemand op cleaned.be verkocht daar vorig jaar best veel van. alleen vind ik het op deze auto wat minder uitzien...is allemaal een beetje TE vind ik. en surfplank en white walls en zo'n achter lamellen ding en hij ligt nogal hoog achter (maar dat zal wel weer zo moeten ofzo , ownee airride zo te zien ) Vind zo'n lamellen ding mooier staan op een beetje retro racer |
|
||||
|
||||
heckjalousie
van oa autoplas en van votex geleverd
|
||||
|
||||
typisch iets uit de jaren `80, kwam toendertijd vrij vaak voor dat op een Golf 1 zo´n kunststof "Heckjalousie" zat.
|
|
||||
|
||||
Ik heb er indertijd op cleaned idd een paar verkocht, zal eens zien op de zolder als er nog liggen, normaal wel, dan hoor je van me
greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
Wow, dan móet je wel jong zijn, in de jaren '80 reden de meest vreselijke auto's met dit soort jalouzieën rond! Jens
|
||||
|
||||
boekenschappen!
|
|
||||
|
||||
op opel manta's kwam je die dingen ook tegen toch? Ons pap heeft een opel manta gehad toen hij 18 was en heb pas paar foto's van gezien en daar zat ook zo'n ding op.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha ja daar ken ik ze ook van, van de oude opeltjes! Had ze nog nooit eerder gezien op een golf 1. Ziet er wel lachen uit.