|
|||
|
|||
motorkap??
hallo allemaal,
ik had een vraagje over mijn motorkap van mijn golfje. ik weet dat er 2 verschillende zijn ( misschien wel meer) maar je hebt ze dat er een compleet rechthoekig stuk iets lager ligt dan de rest van de kap maar die van mij loopt netjes over. nu heb ik me laten vertellen dat die uniek zijn. kan iemand mij meer vertellen daarover! alvast bedankt |
|
||||
|
||||
de ouwere types hebben geen "rand" vooraan in het vierkant wat in de motorkap zit. loopt dus netjes over. deze zijn moeilijk te vinden idd. zal kijken of ik ergens wat voorbeeldfoto's kan vinden.
|
||||
|
||||
bovenste is dus van het oudere type.. hoop dat het een beetje duidelijk te zien is voor je.
|
|||
|
|||
jah idd.
klopt is het helemaal. het is dus bekend!! en zijn moeilijk te vinden van welk bouwjaar tot welk bouwjaar zijn deze gemaakt dan?? |
|
||||
|
||||
ze hebben beide iets vind ik!
|
|
||||
|
||||
Dat is een kap 'Ohne Sicke', zat over het algemeen op 'Swallowtails' dus modeljaar 75 (ruwweg).
Van welk jaar is jouw auto? Een van de karakteristieke punten van de echte oude Golfjes overigens. Hier staan er nog veeeel meer: http://www.reid.org/~dreid/Swallowt...es/oddities.htm
|
|||
|
|||
Quote:
De bovenste auto is van mij. Jammer dat de kap door is. En ze zijn inderdaad moeilijk te vinden. Weet er 1tje te liggen. Maar hij moet er 350 euro voor hebben. Een gewone kap heb je al vanaf een tientje.
|
|||
|
|||
motorkap
ohkey hardstikke bedankt
nu weet ik in iedergeval dat die niet op die van mij hoort, maar ik hou hem er wel op: |
|
|||
|
|||
Quote:
Verkoop hem maar aan mij. Heb nog wel een goede kap voor je liggen die er wel op hoort.
|
||||
|
||||
Quote:
Weet dat het niet hoort, maar is er geen een of andere goede plaatwerker die zo'n kap kan maken? I know...
|
||||
|
||||
ik denk dat je dan duurder uitkomt dan 350 euro...
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, dat denk ik ook. Maar een goede maat van mij is magisch met een lasapparaat. Dus denk dat hij een keer een poging mag wagen. En dan gewoon een goede kap er bij zoeken. En dan van 2 kappen 1 goede naadloze maken. Of iemand moet nog zo'n kap in de aanbieding hebben. Dan help ik je er graag vanaf.