![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd Fred en nog vele jaren succes met je cadeaus
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey Fred, van harte, gast! Hoe zit het met de LRR? Ik kom binnenkort wel eem een keer langs goeiedag zeggen!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Proficiat
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Hoera hoera! Er is er een jarig en dat is onze-Golf-fan-uut-Knoaalll!
![]() Gefeliciteerd kerel!!, een welverdiend dagje rust na al dat gelas, geschuur, gesloop en gekeukenopbouw!! |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd kerel !
![]() Nog vele jaren met je Golf1 toegewenst ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Yeps ook vanuit enschede .,..van harte met je verjaardag.
|
|
||||
|
||||
![]() van harte kerel!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De golf van Fred staat nog bij de spuiter zou als ik het goed begrepen heb binnen een maand klaar zijn.Maar de gti staat in goed gezelschap want volgens mij staat(of stond)de rally van boonstra zn zwager Henk B ook daar in de opslagloods ![]()
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd
|
|
||||
|
||||
![]() profietsgejat!
|
|
||||
|
||||
![]() Mensen,
Heel hartelijk dank voor alle felicitaties !!! Ben nog even wat dingetjes aan het afwerken wat betreft de verbouwing, en ben ondertussen een beetje met de DX bezig. Het zal zeer spannend worden om de Rooster voor 17 September compleet klaar te krijgen, maar zodra er weer vorderingen zijn, dan meld ik dat even weer via m'n topic !!!! Hou het maar even in de gaten zolang............ Ik heb het gister even zeer rustig aan gedaan met die hitte.........maar het was een leuke dag, met de nodige gifts !!! Grtz............ LRR