|
||||
|
||||
rijders uit Delft e.o. gezocht.
Voor een kennis van mij ben ik opzoek naar mensen die met hun mooie of minder moie auto in de krant willen. Het gaat om het stukje "ik en mijn auto" in de Delft op Zondag. Je krijgt een Word bestandje met wat vragen en er wordt een leuke foto van jou en je auto gemaakt of die mag je zelf aanleveren.
Dus lijkt het je wat laat het even weten.
|
||||
|
||||
ik ben van de partij
stuur maar even door volkswagen_johan@hotmail.com kom nu wel uit Ypenburg maar heb 20 jaar in Delft gewoond
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt het waarschijnlijk wel gezien, afgelopen zondag stond Dennis erin Ik zal het even doorgeven en dan neem ik of Lucy, de schrijfster van het artikel, even contact met je op.
|
||||
|
||||
Is Rodenrijs (van Berkel en...) "e.o." genoeg? Heb ik ook wel interesse om erin te staan als het kevertje klaar is. Ik werk trouwens in Ypenburg, dus dat is ook nog een 'verzachtende' omstandigheid?
|
||||
|
||||
Het is eo genoeg, alleen als je er dan in komt moet ik even een exemplaar voor je regelen. Ik weet alleen niet hoe streng ze nog zijn want een tijdje geleden had er al een kever in gestaan en toen mocht er niet nog een in dus dat zal ik even moeten navragen.
Maar als je op Ypenburg werkt dan moet je tussen de middag een keer een patatje gaan eten bij mijn zwager in het winkelcentrum (Verhage).Als je zegt dat ik je gestuurd hebt dan komt het helemaal goed. Op maandag en dinsdag werkt hij meestal niet.
na zonneschijn komt regen..... Last edited by manijack : 19-05-2006 at 07:25. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik kom uit Den Haag, mag dat ook?
Heb een passat uit 76
|
||||
|
||||
Quote:
ik krijg de Delft op zondag niet thuis heel erg jammer genoeg... maar wil zeker graag meedoen aan het intervieuw... volkswagen_johan@hotmail.com ik zie het wel verschijnen heb 2 golfjes en een polo...
|
||||
|
||||
Alles komt goed jongens, eo is er breed alleen gaan de mensen in het verschijnings gebied een beetje voor.
Ik heb de schrijfster op de hoogte gebracht van jullie overweldigende aanmeldingen. Wellicht is het een idee dat zoveel mogelijk mensen die mee willen doen naar de retro meet voor air en water komen op Ypenburg, dan kunnen daar de foto's gemaakt worden. @vwjopie: ga even bij Dennis lanx die heeft het artikletje misschien wel op de zaak liggen.
|
||||
|
||||
@vwjopie: ga even bij Dennis lanx die heeft het artikletje misschien wel op de zaak liggen.[/QUOTE]
zal ik effe doen van het weekend zondag ga ik naar de see...
|
||||
|
||||
[QUOTE=vwjopie
zal ik effe doen van het weekend zondag ga ik naar de see...[/QUOTE] Veel plzier daar, misschien zie ik je de 28ste nog
|
||||
|
||||
ik ben vanmiddag bij Dennis geweest maar die heeft dat niet zei die...
hij heb alleen het stukje ingelijst wat van hem in de krant stond...
|
||||
|
||||
Ik heb zojuist de vragen lijst naar de mensen gestuurd die in deze tread zich hadden opgegeven.
Ik dacht alleen dat er nog meer instonden maar die zijn plotseling verdwenen . Als je nog mee wilt doen laat het dan even weten ik zal dan via de mail even contact met je opnemen. Wees niet bang het is erg leuk, of je geplaatst word hangt alleen nog af van de hoofdredactie. Jack.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zei ik ook, hij heeft het artikeltje liggen dus dan kan je zien wat de vragen zijn, klein misverstandje.
|
||||
|
||||
Is er verder niemand die met zijn auto in de krant wil?
Er kunnen nog genoeg mensen bij . Enige slag om de arm die er bij hoort is dat de hoofdredacteur het moet goedkeuren maar dat loopt meestal we los. Mensen uit de rest van het land kunnen ook wel reageren dan zorg ik dat jullie een exemplaar van de krant krijgen alleen moet je dan zelf voor de foto zorgen
|
||||
|
||||
hey Jack... was ondanks de magere opkomst afgelopen zondag wel gezellig...
enne me Broertje VWROPIE die had de prijs gewonnen een gratis menu bij Verhage... vonden we erg leuk... volgende keer zijn we er zeker weer bij... vragen lijst is bijna helemaal ingevuld morgen ochtend nog effe wat aanpassen en dan krijg je hem teurg...
|
||||
|
||||
Goed bezug Johan, je vragenlijst en foto zijn door gestuurd.
Ik kan nog steeds veel meer mensen gebruiken en het hoeven niet alleen VW's te zijn alle merken zijn welkom.
|
||||
|
||||
ja vandaag sta ik in de Delft op zondag
hier de link van de internet krant van de delft op zondag... http://delft.uwnieuws.nl/default.as...log=NewsContent