|
|||
|
|||
Goede Golf 1 aangeboden , vraagprijs 950€
Aangeboden voor een goede vriend van mij:
Prima Golf 1 met 1100 motor Motor is er ca 3 a 4 jaar geleden nieuw gereviseerd (VEGE) ingehangen en heeft sindsdien ca 15.000 km gereden. Van een oud vrouwtje geweest, oh nee, da's niet waar maar in ieder geval wel van een dame die hem als 2e auto gebruikte. Haar schoondochter nam hem een paar maanden geleden over maar wilde wat groters ivm gezinsuitbreiding (zie erachter geparkeerde Voyager) Auto is beslist hard, geen roest ,geen probleemauto, net interieur, gewoon een prima auto voor een bescheiden budget. Bouwjaar ben ik helaas even kwijt maar het is in elk geval de versie met de brede achterlichten. Gokje: 1985 oid ? APK augustus 2004, vraagprijs 950 € |
|
||||
|
||||
JJ, lijkt me 82 of net 83?
|
||||
|
||||
Jup.. JD is november '82
zijn goede jaren '81, '82 en '83: weinig roest problemen
|
|
||||
|
||||
Inderdaad! En zaterdag is hij van mijn vriendin !
|
||||
|
||||
beter! Ik zat r ook steeds naar te kijken, wou em mijn broer aansmeren... wou er een leuke projectauto bij hebben.... en dacht ik... dat interieur.... naja.. laat maar. gelukkig istie goed terecht.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Te laat Tommy haha. Ja we waren al een tijdje op zoek naar een golfje 1. We gaan m eens goed schoonmaken, poetsen, verlagen, wieltjes, uitlaatje, en wat mooie chrome strips en dan is ie wel mooi genoeg denk ik en kan me meisje er nog jaren mee rijden.