|
||||
|
||||
Velgen Richten
ej ej,
ik moet 3 velgen laten richten, ze zijn aan de binnenranden scheef... Wie heeft er een goed adres? Het moet 100% goed gebeuren, en als ik ze nu zaterdag (3 Juni) breng moeten ze voor 10 Juni zeker af zijn!! Wie o wie kan me verder helpen... Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Ik zeg www.velgen.nl maar Helevoetsluis is mischien een beetje ver vanuit Limbo-land. Opsturen kan ook, maar dan word het weer een stappie duurder.
|
||||
|
||||
Ik denk dat als die ze opstuurt niet binnen een week terug zijn
|
||||
|
||||
anders PM jossie eens Kevin die weet ook wel een adres !
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
danke voor jullie reacties jongens!
ik vind het geen probleem om een eindje te rijden, maar het moet gewoon goed gebeuren! Had al met peter (sixpack) gebeld maar die moet ik zo nog ff terug bellen... Maar ben bang dat het inderdaad op zo'n korte termijn niet lukt Heb over de velgendokter in uden in het verleden niet veel goeds gehoord... maar zoals altijd slecht nieuws gaat sneller dan goed nieuws Ik zal Joossie even pm'en! |
|
||||
|
||||
Heb net met Peter gebeld, en ik ga ze morgenavond even afgeven
Mooi man! Perfecte service weer! Topic mag wat mij betreft weer dicht |
|
||||
|
||||
www.hespo.nl breng ik ze altijd heen ..
|
|
||||
|
||||
Die kende ik nog niet! ik ga em in m'n favorieten zetten! komt zeker nog wel van pas!
|
|
||||
|
||||
wat wordt er precies gedaan als een velg gericht wordt????
kan een gepolijste velg gericht worden of moet je m dan opnieuw polijsten?
|
||||
|
||||
@Berserker
Mijn velgen moeten aan de achterzijde gericht worden en kan dus gedaan worden zonder dat het gepolijste beschadigd raakt, is mij verteld Wat men doet om ze weer recht te krijgen durf ik eigenlijk niet te zeggen |
|
||||
|
||||
Quote:
Interresant. Wat kost het via hun??
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Dusch , kan niet wachten totdat Peter belt dat ze klaar zijn |
|
||||
|
||||
haha je hebt tegenwoordig ook al de http://www.develgenchef.nl/
|
|
|||
|
|||
Quote:
ik was 50 euro kwijt om mijn wiel te laten richten. alleen hun besteden het ook weer uit. |
|
||||
|
||||
190 euro :4 velgen randen afdraaien en 3 stuks richten
|
|
||||
|
||||
dat is een nette prijs!
|