|
||||
|
||||
Motor/baksteun
In de bitch-bucket van me vriendin ligt de motor vreslijk te schudden als hij loopt.
Nou heb ik even zitten kijken waar dat aan kon liggen. Ten eerste,hij is een paar jaartjes oud en te 2e zag ik een motorsteun(?) van de bak naar het schudbord zitten waarvan het rubber los lag van de steun. Klopt het dat dit een steun is? en heeft iemand hier het onderdeelnummer van. Hij zit onder het stangenstelsel van de bakschakeling.
|
||||
|
||||
Quote:
Het gaat hier dus om een Golf 1 Cabrio
|
||||
|
||||
Quote:
Heel goed van je kevergek!!
|
|||
|
|||
Quote:
Ja das idd een motorsteun. Quote:
Ik helaas niet, maar er is vast wel iemand die dat ff op kan zoeken in sletka.
|
||||
|
||||
Het is een bitch-basket!
Maar ik zie het al, er zit een schudbord in, dat is je probleem! even serieus: de motorsteun achter aan de bak zit onder tegen de bodem vastgeschroefd. Het rubber hoort niet los te zitten, maar is wel redelijk creatief uitgesneden, dus voor de leek of de snelle kijk kan het lijken dat hij gescheurd is. Een blok hoort echter niet te schudden, een mooi lopend blok kun je bij wijze van spreken los op een tafel zetten en hoort er niet af te schudden. Als het zooo heftig schud zou ik haast zeggen: check ontstekingstijdstip, afstelling, carburateur, stationair toerental etc.
|
||||
|
||||
ja en die motorsteun achter op het schutbord is vrij zacht dus dat is normaal dat ie daar wat meer op beweegt
|