|
||||
|
||||
EDITION ONE '89 met ca. 175 dkm. is vandaag verkocht!!!!!!!!
BIJ DEZE DE ADVERTENTIETEKST, ZOALS MIJN AUTO OP MP STAAT:
(Wij hebben sinds kort een caravan , wat eigenlijk nog niet ècht de bedoeling was. Daarom wil ik proberen mijn auto, het liefst aan een andere liefhebber , verkopen. Zodoende kan ik vervolgens voor een Passat 35i gaan !) Is er iemand geïnteresseerd?!?!?!?!?!?!? DEZE EDITION ONE (=link naar de advertentie op MARKTPLAATS) (de tekst van de advertentie op MP Te koop aangeboden een Golf GTI van het type MKII Merk: Volkswagen VRAAGPRIJS €1250,- Model: Golf GTI 8V 79 kW, 107PK,MOTORCODE PF Bouwjaar: 1989 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 922 kg Kleur: Paars, LC3U, Dark Burgundy Kenteken: LV-XX-40 Kilometerstand: ca. 175 dkm. (valt mee hè?!, voor 17 jaar oud...) Het is een, op 17 november 1995, uit Duitsland geïmporteerde, speciale uitvoering: Het betreft nl. een zogenaamde "Edition One" (ook wel ,fout!, Wolfsburg Edition genoemd.) Dit betekent lekkers voor de VW-liefhebber, o.a.: -standaard WOLFSBURG/EDITION badges in de `vóórschermen, -standaard zwart-rode achterlichten van Hella, -standaard stalen fabrieks-open-dak, -standaard sichlachrom zijramen achter en in de achterklep, (alleen E-One), -standaard Mauritiusblauwe Bekleding op de sportstoelen en bank met in het wit "edition" erin geborduurd; voorstoelen in hoogte verstelbaar, -standaard mauritiusblauw tapijt, hoedenplank en -steuntjes, -spiegels in kleur, -achterkleprandje in kleur, -grille met verstralers en ZWART VW-logo (logo achter is ook zwart), -standaard MFA boordcomputer, etc. etc. Alles wat erop hoort, is er nog, behalve "die mehrteilige BBS-felgen", die heb ik helaas zelf ook nooit in m'n bezit gehad... hij staat nu op 15", 6-spaaks, 7J BSA's met 195/50-15 banden. DUS: DE ECHTE VW-freak MAAKT HEM WEER HELEMAAL ORIGINEEL!!! Eventueel is er voor de Tuning-freak ook allerlei lekkers bij: -embleemloze grille zònder verstralers, mèt booskijker in kleur, -heldere koplampen (nog niet gemonteerd), -diffuser voor achterbumper (zit er ook niet op) -Zender achterklep spoiler in kleur (zit nu gekit, dus te verwijderen zonder schade), -heldere rood/witte achterlichten, -traanplaatmatten voor vóór, etc. etc. (misschien ben ik nog wat dingen vergeten...) Het enige, wat NIET mee gaat, is m'n sportstuurtje..., die gaat in de volgende! Bijzonderheden: -Bestuurdersstoel zònder instapschade! -Oliedruk- en vaccuümmeter in de middenconsole (hierdoor geen asbak/aansteker) -Deukje ("ei") in het dak (ik denk, ik zet het stiekum tussen alle tekst...) -Dikke bumpers met vóór GTI-lip en achter een dubbele Remus -Jamex speedlifters; gasdempers voor de motorkap -K&N open luchtfilter Onlangs zijn de radiator en kachelradiator vervangen vanwege lekkage. (=VW-kwaal) Het principe is: Ik verkoop hem als originele Edition One. (maar dan dus met de BSA-velgen en M-3 spiegels; de originele mag je er dan zelf weer op zetten...) Voor de overige tuningdelen kunnen we de boel bespreken, oké? We komen er wel uit! Zo kan je een beetje je eigen stijl kiezen... BIEDEN??????? Er mag geboden worden, maar NIET VOOR EEN APPEL EN EEN EI, dan ga je maar een gewone, 13-in-een-dozijn-GTI kopen!!! (voor VOLKSFORUMMERS geldt een soepeler regeling, hahaha!) Bieden mag alleen in combinatie met je Naam en telefoonnummer via de E-mail, anders wordt je bod alsnog verwijderd. DIT OM ALLEEN SERIEUS GEÏNTERESSEERDEN OVER TE HOUDEN!!! (alle VOLKSFORUMMERS ZIJN LIEFHEBBERS, dus dat zit wel goed; E-mail, PM, luchtpost, whatever ...) PLUSPUNTJES: appart model, dat vorig jaar bij de APK als kerstkadootje een her-keuring kreeg van de RDW en dus supergoed doorgelicht is geweest. Wat vonden ze? een gat in z'n linker ashoes, een te ver versleten vóórband en..... verder nix, dus! dus APK tot eind 2006. Overige pluspuntjes, zie accesoires.... MINPUNTJES: nieuwe motorsteun is wel aan te raden! (kost naar zeggen €35,-) en het deukje in het dak (zat er al toen ik hem kocht, in het begin vind je het K*T, maar je vergeet hem snel...) Ook zit er een trekhaak op, dus een gat op die plaats in de achterbumper..., maar hij kan er ook zo vanaf, hoor! Ten slotte: Ik hoor jullie nu vragen, waarom doet-ie 'm nou weg, dan? Nou het zit zo: ik heb m'n zinnen gezet op een andere VW (...wat anders...?), nl. een Passat Variant 35i uit '93. Twee auto's kan ook ik niet betalen, dus....... Succes met bieden!!!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by René type twee : 12-06-2006 at 13:45. |
|
||||
|
||||
euh volgens mij hoort dit echt in het VERKOOP gedeelte te staan en daarbij PRIJS verplicht!
|
||||
|
||||
sorry, ik zie het nu ook, kon 'm al niet terug vinden zelf.....
Veel te snel gedaan natuurlijk! Vraagprijs zet ik er even bij... Ik hoop dat één van de WEBMEESTERS het ook zien en hem effies verplaatsen.... Nogmaals 1000 maal sorry!!! @ berseker: nope, geen bussie....
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Geeft niks .. wij zijn ook maar mensen dus we snappen het
Verplaatst |
|
||||
|
||||
niemand een E-ONE?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
hij-iz-dr-nog-hoorrrr...
...is er nou niemand met interesse? ...Een vriend van je oom en daar weer een vage kennis van, ofzo...?
Dit is toch een site voor VW-liefhebbers? Oftewel: hup, hup, hup, upperdepup!
|
||||
|
||||
is dit van orgine een dunne bumper golf?
|
|
||||
|
||||
heb wel interesse (veel ) , alleen pas geld na de zomer
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik het goed heb zijn Edition Ones alleen met de "dikke" bumperts geleverd. Ik heb er zelf ook een (met G60blokje).
|
||||
|
||||
Quote:
de oudere zijn ook met smalle bumpers geleverd, maar dat zijn echt de eerste versies, daar stond laatst nog eentje van hier op het forum te koop
|
||||
|
||||
Laatste Kans, Mensen!!!
@ pedaalemmer:
Volgens mij is dit idd een dunne-bumper-Golf (nòg unieker, dus, blijkt...), aangezien de spatbordrandjes niet breder uitlopen naar het bevestigingspunt van de voor- en achterbumper; zoals origineel bij een G-60 hoort. Bovendien zijn de DIKKE BUMPERS ook niet aan de onderzijde gespoten; wat gelukkig bij zo'n donkere kleur niet opvalt. Ze zijn dus later gemonteerd. Het zijn wel ,zeker-weten, van die massaal verkochte imi-exemplaren, maar de GTI-lip is wel degelijk ORIGINEEL VW wahahaha! (Ik moest ze op elkaar aanpassen..... ) (gehaald op de sloop, van een Jetta met dikke bumpers) ...en de gaten voor (bijna niet te krijgen ) mistlampen zitten er al in! Helaas zit er nu ook een gat voor de trekhaak in... UPDATE, ZONDAG 11 JUNI, 8.44 uur: DE GTI GAAT IN PRINCIPE WEG VOOR €1100,- morgen, 12 juni. (vrijdagavond heeft iemand een proefrit gemaakt en hij wil hem, uiteraard , hebben...) Gaat weg mèt heldere koplampen, heldere achterlichten en embleemloze grille... DUS OM HET UITERSTE ERUIT TE SLEPEN: ALS ER IEMAND IS, DIE €1200,- wil betalen, dan moet er ècht snel contact worden opgenomen! (....en betalen is bij afname en niet ná de zomer, helaas voor Erik Edition # One...) mijn GSM-nummer is : 06-21220234 (speciaal nummer, voor iemand, die niet verder dan tot 4 kan tellen...) IK HOOR HET WEL (OF NIET MEER.... )
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by René type twee : 11-06-2006 at 08:10. |
|
||||
|
||||
Triest met een slotje?!
Tjonge jonge, dit had ik dus ècht niet verwacht van de mede-forummers...
Re: Ik zal het wel niet meer goed kunnen praten, maar het feit is, dat die jongen geen HANDGELD wenste te betalen, wat voor mij betekende, dat er nog niks zeker was, totdat-ie daadwerkelijk verkocht was.... Bekijk het ook van mijn kant, dus! Het was mss niet helemaal duidelijk, maar ik bedoelde €1200,-, maar dan met *lle accessoires die ik er nog bij had, dus dat is geen oplichting, maar proberen in één keer alles van de hand te doen... Wat is er trouwens mis mee om het onderste uit de kan te halen?! Een excuus van deze of gene is hier dus wel enigzins op z'n plaats! Bovendien is dit weer eens een duidelijk voorbeeld van "off-topic"!!! Hoe dan ook, jullie zijn je kans misgelopen, want de EDITION ONE is vandaag toch verkocht!!! Nadat er excuses zijn aangeboden , kan hier dus een slot op, heren-webmasterz!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by René type twee : 12-06-2006 at 13:43. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat bepalen wij dan wel weer. Verkocht = slot |