|
||||
|
||||
Zomerkeverfestijn...
Wie O Wie gaat????
Heb van de week kaartjes gekregen van mn maatjes en moet dus verplicht.... Nog meer van hier aanwezig de 15,16 en 17e????? Moet wel gepint worden de 16e savonds he!!! grtz....Vic,...
|
||||
|
||||
Staat wel in de planning, dan alleen de zondag. Wijze van vervoer hangt sterk van het weer af
|
||||
|
||||
ik weet het nog niet
maar ik wil het wel gaan proberen |
|
||||
|
||||
zaterdag ff kijken....
|
||||
|
||||
Toch weinig animo ....
Tis vast geen vw-euro maar kan altijd gezellig worden... Iemand ervaringen met weekend van vorig jaar????? grtz...Vic...
|
||||
|
||||
het weinige animo komt doordat volksforum veelal watergekoeld is. en het zomerfestijn luchtgekoeld is. Tenminste dat denk ik.
|
|
||||
|
||||
Volksforum is juist meer luchtgekoeld......vandaar....
grtz..
|
||||
|
||||
Yes, we zijn van de partij!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het Keverzomerfestijn (ik hoor sommigen echter nog steeds VW Euro zeggen ) is maar een beetje een slap aftreksels van wat Euro in z'n hoogtijdagen ooit was. De sfeer van Baarlo, en op de latere lokatie in Sevenum komt helaas nooit meer terug. Neemt niet weg dat ik -mits het goed weer is- zaterdag wel even een kijkje ga nemen.
|
||||
|
||||
Quote:
Hey trouwens nog gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding...(zei hij een beetje laat..) Kan je dan wellicht die splashpans meenemen? Wij zijn er het hele weekend.
|
||||
|
||||
ga er niet bij zijn.... helaas.
De rede? 10 weken oud, bijna zindelijk, en steeds vaker luisterend naar de naam Senna:
|
||||
|
||||
Ik ga alleen zondag.
|
|
||||
|
||||
Ga hoogst waarschijnlijk zondag een kijkje nemen.
|
||||
|
||||
Ik denk (weet het eigenlijk wel zeker) dat het nog een beetje te vroeg komt en dat ik lekker thuis bij dit ventje blijf.
|
||||
|
||||
Quote:
Groot gelijk, maar het is ook nog 3 nachtjes slapen .. tegen die tijd kijk je uit naar een verzetje
|
||||
|
||||
Nachtjes slapen? Lijkt me lekker!
|
|||
|
|||
wat is daar allemaal te doen? website werkt niet echt. Is er ook een sprint?
|
|
||||
|
||||
ja ook sprint!
|
|
|||
|
|||
yep zag het net op site. zat even via een verkeerde link te kijken. volgens mij is dat met het sprint gedeelte langs een dikke rij met bomen...
|
|
||||
|
||||
gaan we een lache weekendje van make viccie ....
barbiekeu, tree jupiler, komt goed... klopt van die bomen, is een kort, smal kutbaantje maar ook ik ga het gewoon proberen c u there!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |