|
||||
|
||||
TK: golf 4 tdi highline bj 2000
hallo mensen,
tot mijn spijt moet ik mijn golf verkopen wegens verhuizing naar duitsland. het is een golf 4 tdi highline uit april 2000 81kw/110pk (orgineel) 237.000 km (elke week komt er 1200km bij ) altijd op tijd onderhoud gehad, boekjes erbij. alle opties behalve airco. (gunstig voor het verbruik) - cruise controle - centrale vergendeling met afstandbediening - electrisch schuif/kanteldak - highline interieur in de kleur zwart/blauw - ocean/ pacific achterlichten (niet op de foto) - electrische ramen - electrisch verstelbare/ verwarmde spiegels. - trekhaak (naar keuze geen trekhaak) - alle strips in kleur (orgineel highline) - hoogte en diepte verstelbaar stuurwiel - bekerhuoder voor en achter - 12v aansluiting in de kofferbak - greenstuff remblokken voor en achter - mistlampen - armsteun gechipt naar 143 pk en trekt als een beest. (certificaat garantie aanwezig) top is 215 km/h verder zit er een schroefset onnder van weitec (met garantie) nog geen jaar oud. eventueel de rials erbij tegen meerprijs. anders op 16 inch montreal2 velgen. heeft mij nog nooit in de steek gelaten en heeft alleen maar snelweg km's gemaakt. distributieriem vervangen door de dealer (duur geintje!!!) auto loopt 1:20. chippen heeft mij 400 euro gekost. weitec schroefset heeft mij 900 euro gekost velgen hebben mij 1800 euro gekost, en zijn hooglans gepolijst. strak maken achterklep en voorkant 550 euro motorkap en achterklep embleemloos gemaakt. afstanbediening voor centrale vergrendeling. verbruik nagenoeg geen olie!!!! prijs zonder velgen €6350 met velgen€ 7500. foto's: kortom een mooie golf waar je nog jaren mee kan rijden. voor contact: 06-29042468 voor 18.00 0049 283-7664571 na 18.00
bora TDI golf 4 cabrio heiglijn www.vw-speed.nl Voor al uw vervanging- en slijtage onderdelen ook OEM www.delmau-shop.nl Last edited by maurice_vr6 : 07-06-2006 at 17:59. |
|
||||
|
||||
Misschien heb je meer kans op marktplaats, hier gaat het meestal om the good old stuff (respect) wel een mooie auto
|
||||
|
||||
staat hij ook al, maarja wie weet kent iemand hier nog iemand die zoiets zoekt.
|
||||
|
||||
uppie!
|
||||
|
||||
auto is verkocht!!!
kan een slotje op!