|
||||
|
||||
Onderdelen sites?
Hallo,
Omdat ik op zoek ben naar Porsche Fuchs velgen, en omdat nietmand ze me kan aanbieden... Wilde ik graag weten op wat voor sites ik moet zoeken om zoiets te vinden. Kan iemand mij verder helpen, of heeft iemand een setje Fuchsen in de bingo? Ik hoor het graag |
|
||||
|
||||
Het ligt er een beetje aan welke maat fuchs velgen je wilt hebben. Als het de oudere 6, 5,5 of zelfs 4,5J's zijn, dan kan het wel ff duren voor je een betaalbaar setje tegenkomt. Er staan soms fuchs velgen op eBay.de. Mocht je interesse hebben in een setje repro's, die zijn er in 4,5 en 5,5 en kosten €249,- en €269,- bij csp. (www.csp-shop.de).
|
|
||||
|
||||
Rob van Zweden, porsche sloper, zit in de provincie zeeland ik heb ff gekeken had een e-mail adres van hun maar kan het niet meer vinden. Wel even goed vragen naar de staat van de klinken(krasvrij). Ik heb ze daar ook gekocht en was 150 kwijt en zien er perfect uit.
Succes groeten. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De pa van Ron Huizer heeft ook een Porsche sloperij, weet alleen de naam/adres niet van dat bedrijf.
Edit: Gevonden: http://www.porschegebruikteonderdelen.nl
|
||||
|
||||
Kwam nog meer bedrijven tegen voor Porsche onderdelen in NL:
http://www.onderdelengids.nl/porsche.htm
|
||||
|
||||
staan ook vaak genoeg op marktplaats
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Al wat gevonden ondertusse???
Greetz Ruud
|
||||
|
||||
Sorry voor de late reactie
Ben zelf ook al druk heen en weer geweest. De ene set is te duur, de ander zijn de maten niet goed... Dus steeds weer verder zoeken Nu aan t onderhandelen met iemand over 14" Fuchsen 5,5J... Lijkt er op dat hij een mooi prijsje maakt, maar degene die ze voor hem bewaard is nu op vakantie. Kan dus nog wel ff duren, maar ziet er al goed uit Bedankt voor de vele links e.d.! Met name van de CPS SHOP! Supersite met nog meer mooie velgen! |