|
||||
|
||||
Iemand een foto van matzwarte MK2?
Heeft iemand toevallig een foto (of link er naartoe) van een matzwarte mk2? Ik ben van plan die van mij na het bijwerken van de plekken matzwart te maken met knalrode accenten (midden v/d velgen ofzo). Uiteraard ook verlagen en m'n andere velgen er onder zetten maar ik wil als t kan eens met een sample foto zien hoe matzwart zou staan.
Gaat om deze mk2 en velgen van mij: in deze thread. Ik zit ook nog wat te twijfelen tussen echt matzwart of zijdeglans (ralley)zwart en/of eventueel blanke lak er over (om vlekken tegen te gaan e.d.) maar het moet ook weer niet te veel van de matte look weghalen. Tips? ideeen? Na het doorspitten van de gallery archieven kwam ik wel een matgrijze mk2 tegen en deze matzwarte mk1: Weet iemand dus een foto van een mat of zijdeglans zwarte mk2? |
|
||||
|
||||
Weet/heeft niemand een goede foto van een mat of zijdeglans zwarte mk2?
|
|
||||
|
||||
moet je mellowyellow20VT ff vragen om foto's van zijn matzwarte golf 2.
|
||||
|
||||
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
super dik de velgjes!
|
|
||||
|
||||
Ventastic: Weet je ook de maten van deze velgen ??
|
||||
|
||||
hmm zou ik eens aan Fox moeten vragen welke maten het zijn...
staan te koop trouwens, alleen dan hoort dit ook bij de koop "golf diesel met reserve blok ,schroefverlaging,gti interieur opgeruimde achterklep, kruiskoplampjes......"
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
nja vind het aardig van Fox dat hij er zoveel bij wil "geven" maar was alleen geinterresseerd in de velgen
|
||||
|
||||
heheheh
|
||||
|
||||
Ik heb mijn golf ooit eens gerold, is meer matgrijs maar komt al in de buurt van mat zwart:
|
||||
|
||||
Matzwarte Rallye......
|
|
||||
|
||||
Hee top. Misschien niet uniek dan maar het staat wel strak thnx.
|
|
||||
|
||||
staat zeker strak..alleen is `t alweer een beetje uit..
|
||||
|
||||
DIT is mat...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
^^ is dat niet die ene wat nu in oranje en de nederlandse vlag is gerollerd ??
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
't mag dan een beetje uit zijn maar vind t echt superstrak Ik heb het hier in de buurt ook nog niet gezien. Wel van dat gifgroene (weet 't kleurnummer niet maar de kleur van deze smilie ) en dan mat.
Die mk2 van mellowyellow20VT heeft zo'n beetje wat ik in gedachten had maar dan hele body zwart incl. kap en dan ook lekker laag leggen, booskijkertje, m'n brede velgen er onder en niet te veel meer. Dat zijdeglans op de foto van Jeroentjuh heeft ook wel wat trouwens. Hmm.... nog is ff over denken, heeft geen haast Thnx voor al de foto's mensen. |