|
||||
|
||||
Nieuwe wielen, en een wheelie aan de See
Vlak voor de Wortersee andere wielen onder mijn auto gezet en er in Oostenrijk een paar fotos van gemaakt,
Eerst een filmpje van mijn eerste wheelie op mn nieuwe wielen: http://compos.nl/cabriopech.wmv Met de fietsen achterop geloof niet dat er veel zijn die zo naar de See zijn gereden |
|
||||
|
||||
Ik heb je een paar keer zien rijden zag er goed uit he.......mooi man.
|
||||
|
||||
oei oei panne?
fietsen achterop is weer wat anders dan zon sticker der see ruft...... der Fahrrad ruft
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha ja idd Maar hij was niet stuk, ik stond verkeerd geparkeerd naja iig een filmpje er aan over gehouden. En thanks Joossie je Rhtjes zien er ook super uit! |
|
||||
|
||||
hehe, mooi mooi
wat ook mooi mooi is... die lambo aan t end van je filmpje
|
|||
|
|||
Quote:
Heb nog 2 mooie foto's van die lambo ( ook op een sleep wagen ) |
|
||||
|
||||
zonde van die prachtige velgen, maarja, als dat de enige schade is...
hoe is t gebeurd? issie over je fietsjes heen gereden?
|
|||
|
|||
Quote:
Volgens mij een stoepje meegenomen. |
|
||||
|
||||
Is dat niet die prutser in die lambo die er ieder jaar is? af laten slaan, koppelingetje verbranden, nu dus een stoepie meepakken, die toch?
|
||||
|
||||
Die velgen wil ik wel voor onder m'n golfje (dat randje fixen we wel )
|
|
||||
|
||||
Quote:
stond laatst nog een link naar een E-bay ad hier op t forum... die auto had ook lambo velgen, weet alleen niet meer welke velgen en welke auto t was...t was wel iets snels
|
||||
|
||||
ziet er mooi uit die wielen,
ik heb je auto in oostenrijk ff bekeken en zag trouwens dat je bij de see afgesleept werd.. je auto stond naast de mijne op dat moment.. edit: ik zag net je filmpje pas.. |
|
||||
|
||||
Hebben ze hem een beetje netjes mee genomen classicline?
Deze audi heeft ook lambo wielen erg vet |
|
||||
|
||||
Die heb ik net gezien ja! Vind zo'n lambo wiel toch net iets meer hebben dan porkers onder een golfje... dat heeft iedere boerenlul en al helemaal van die replica's zou ik NOOOIT doen |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja kun je niks van zeggen hebben ze met belijd gedaan. er stonden ook genoeg mensen omheen. hij moest weg omdat ie voor een uitgang van ambulances stond geloof ik. |
|
||||
|
||||
had um ook geknipt |
|
||||
|
||||
Altijd die gasten van VW-Speed.nl duur parkeerkaartje meneer Mengerink.... u ook altijd met die priveplekken
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka Last edited by vwleusden : 31-05-2006 at 22:07. |
|
||||
|
||||
tsss die gasten van vwspeed.nl doen wat om op te vallen he
|